یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
تبریز

حوزه/ شهردار تبریز از خدمات دهی اتوبوس‌های شرکت واحد برای مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم از ساعت اولیه صبح خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، یعقوب هوشیار شهردار تبریز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: تشییع پیکر مطهر حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم فردا ۵ شنبه، سوم خرداد از میدان شهدا آغاز و پس از طی مسیر تا میدان ساعت انجام و ادامه مراسم تشییع و تدفین در گلزار شهدای وادی رحمت خواهد بود که جهت تسهیل حضور شهروندان در این مراسم شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، اقدام به جابجایی شهروندان به گلزار شهدای وادی رحمت خواهد کرد.

وی افزود: اتوبوس‌های شرکت واحد فردا پنج شنبه از ساعات اولیه صبح در مسیر خیابان ارتش جنوبی و خیابان‌های اطراف مستقر بوده و آماده انتقال شهروندان به گلزار شهدای وادی رحمت هستند.

هوشیار با اشاره به ضرورت کاهش ترافیک در مسیر وادی رحمت، ابراز کرد: از عموم شهروندان خواهشمندیم از تردد با خودروهای سواری شخصی پرهیز کرده و برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، از ناوگان حمل و نقل عمومی پیش‌بینی شده استفاده کنند.

وی در پایان از حضور مردم ولایتمدار و انقلابی تبریز و استان آذربایجان‌شرقی در مراسم بدرقه رئیس‌جمهور فقید و همراهان وی قدردانی کرد.

گفتنی است مراسم تشییع پیکر مطهر شهید آل هاشم، ۵ شنبه سوم خرداد از ساعت ۹/۳۰ صبح از میدان شهدا به سمت میدان ساعت انجام خواهد شد، همچنین مراسم بزرگداشت نیز از ساعت ۱۶/۳۰ در مصلی اعظم حضرت امام خمینی (ره) تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha