جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانیدر دیدار جمعی از طلاب کشمیری

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: ما پشتیبان مظلومان دنیا هستیم، مردم کشمیر باید مقاومت کنند و سیره اهل بیت(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ امروز همه باید برای حمایت از مظلومان در صحنه باشند و مردم کشمیر هم نباید زیر باز ذلت بروند.

به گزارش خبرگزاری حوزه ،  حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از طلاب کشمیری با بیان این که یقینا مردم کشمیر  با شعار هیهات منالذلة و مقاومت، غالب خواهند شد و عزت و عظمت پیدا خواهند کرد گفتند:  باید از عاشورا درس عزت و مقاومت بگیریم .

ایشان با بیان این که  نخستین وظیفه حکومت اسلامی احیای فریضه امر به ‌معروف و نهی از منکر است، افزودند: هیهات منالذلة سیره سیدالشهدا(ع) است و تا زمانی که این مسیر را در پیش نگیریم در برابر دشمنان و بدخواهان به نتیجه نخواهیم رسید، بر اساس آموزه های دینی زندگی که ذلیلانه باشد عار است و انسان باید در مسیر حق مبارزه کند.

معظم له با اشاره به توطئه های انگلیس و استکبار در شبه قاره هند و کشمیر گفتند: سابقا هند، پاکستان و بنگلادش یک منطقه بود، اما آن را تقسیم کردند و وضعیت فعلی کشمیر را پیش آوردند تا همیشه اختلاف و تفرق در آنجا وجود داشته باشد.

این مرجع تقلید ادامه دادند: با این توطئه دشمن سعی در تحریک کشورهای مجاور داشت تا اختلاف وجود داشته باشد و مسلمانان تضعیف شوند، وظیفه امروز این است که قاطعانه در برابر ذلت بایستیم و در برابر توطئه های دشمن مقاومت کنیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر این که ما از مظلومان و محرومان حمایت می کنیم، ابراز داشتند: هدف انقلاب اسلامی نجات مستضعفان از چنگال مستکبران بوده و ایران طرفدار و حامی مظلومان است.

معظم له با تاکید بر این که وظیفه امروز این است که قاطعانه در برابر ذلت بایستیم و در برابر توطئه های دشمن مقاومت کنیم،

 خاطرنشان کردند: ما پشتیبان مظلومان دنیا هستیم، مردم کشمیر باید مقاومت کنند و سیره اهل بیت(ع) را سرلوحه کار خود قرار دهند؛ امروز همه باید برای حمایت از مظلومان در صحنه باشند و مردم کشمیر هم نباید زیر باز ذلت بروند.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: خداوند متعال به مسلمانان عزت داده است و مسلمین باید مجاهد و مبارزه باشند، همه باید از عاشورا درس عزت و مقاومت بگیریم و امیدواریم مشکلات مردم کشمیر هم حل شود، با شعار هیهات منالذلة  و مقاومت مردم کشمیر غالب خواهند و این منطقه عزت و عظمت پیدا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha