دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 880243
۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
تصاویر / مراسم استقبال مردم قم از تشییع پیکر سردار سلیمانی و همرزمانش

حوزه/ آن چه مهم است بعد از این هست،که ما در برابر این ظرفیت ایجاد شده از خون این شهداء در کشور ما- که تا بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸ ایجاد نشده بود- چه وظیفه ای داریم و چگونه باید عمل کنیم ؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان،  همه ملت شریف و بزرگ ایران می دانند و دیدند که حاج قاسم سلیمانی به تعبیر رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) آسمانی شد .

 مردی که در طول عمر بابرکت خود دائم در حال مجاهدت بود. او وظیفه و تکلیف خود را در برابر خدای متعال و رهبر و مولای خود و دربرابر ملت خود حتی فراتر از ملت خود دیگر ملل منطقه انجام داد و سربلند به نشئه ی دیگر رفت و با شهادت زنده تر شد « .... بل أحیاء عند ربهم یرزقون» ، قدرتمندتر شد. این یک سوی قضیه(کنش و حق). اما سوی دیگر قضیه مربوط به درسی است که ما از این سردار سرباز تکلیف مدار باید بگیریم و آن درس شناخت وظیفه و تکلیف و عمل بر طبق آن تا رضایت خدای متعال و ولی اوست. (واکنش و تکلیف).

حاج قاسم سلیمانی در عرصه شناخت و عمل نمونه شد، الگو شد. ملت ایران از دیروز تاکنون با حضور خود اولین گام را برای قدردانی از این بزرگمرد برداشت. که وظیفه ی همه ی ما بود و لازم هم بود و این هم از برکت خون آن شهید بود که این موج را ایجاد کرد و خود رعب و وحشت را در دل دشمنان انداخت.

 امّا آن چه مهم است بعد از این هست،که ما در برابر این ظرفیت ایجاد شده از خون این شهداء در کشور ما که تا بعد از انتخابات سال ۱۳۸۸ ایجاد نشده بود- چه وظیفه ای داریم و چگونه باید عمل کنیم ؟

 همه دیدیم بیشترین مطالبه ی مردم در این تشییع با شکوه بحث«انتقام» بود که باید صورت گیرد و باید هم .... اما انتقام، دو بعد دارد هم باید از طرف مردم انجام شود و از طرف نیروهای نظامی و دخیل در این امر که قطعا نیروهای نظامی تحت فرمان رهبری معظم وظیفه ی خود را با دقت و با تیزهوشی و با سهمگین ترین شکل ممکن در فرصت مناسب به یاری حضرت پروردگار انجام می دهند ان شاء الله. اما وظیفه آحاد مردم در این انتقام چیست ؟

در جواب این سؤال باید گفت: بعدی مردمی انتقام از درون کشور و در زمان انتخابات شکل می گیرد . چرا؟ چون مسببین شهادت سلیمانی ها به تنهایی قادر به این جنایات نیستند بلکه به پشتوانه مهره های خود و نقاط ضعفی که از وجود برخی افراد به این کشور تحمیل شده استفاده کردند و می کنند و جنایت می آفرینند ما ملت و تک تک افراد ملت ما وظیفه داریم این ها را بشناسیم و امور مملکتمان را از ایشان بگیریم و به دست انسان های انقلابی و متعهد و متخصصی بدهیم که مانند سردار شهید سلیمانی واقعا دل در گرو خدمت دارند و دلشان برای مبارزه با دشمنان این مملکت و اسلام می تپد واگذاریم و این ؛ فقط در انتخابات محقق می شود که اولین صحنه ی آن بعد از این شهادت مبارک در اسفند امسال رقم خواهد خورد.

 انتقام ملت در انتخابات امسال محقق می شود هم با حضور هم با انتخاب اصلح این لبیک به ندای ولی و امام زمان و تیری است کشنده و ویرانگر به قلب دشمنان که امید واریم ملت ما با چشم باز این رویداد را رصد کنند حساسیت به خرج دهند و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در این سرزمین گلگون بیافرینند و از عملکرد خود روح شهداء و سردار و سیدالشهدای مقاومت را از خود خشنود کنند این وظیفه ی اصلی ما در برابر این خون های پاک است وعده ی ما پای صندوق های رأی .ان شاءالله

محمد رضا شریفی خواه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha