شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
فدا

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بزرگترین شاخصه ابوذر این صحابه رسول الله راست گویی این شخص است، رسانه انقلابی باید برخلاف رسانه های غربی که بر مسیر اغواگری و دروغگویی گام برمیدارند، در راستای صداقت و درستی برای هدایت مردم قدم بردارد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مجتبی فدا، پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اصفهان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: در عرصه رسانه عمل به تکلیف یک حسن هست و شهدای پیش از پیروزی انقلاب اسلامی این چنین کردند و چه بسا شاهد پیروزی انقلاب نبودند البته خون پاکشان باعث پیروزی انقلاب شد.

وی با اشاره به نام ابوذر در جشنواره رسانه های انقلاب، گفت: بزرگترین شاخصه ابوذر این صحابه رسول الله(ص) راست گویی است؛ رسانه اتقلابی باید برخلاف رسانه های غربی که بر مسیر اغواگری و دروغگویی گام بر می دارند، در راستای صداقت و درستی برای هدایت مردم قدم بردارد.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: دلیل بسیاری از اتفاقاتی که امروز رقم می خورد این است که اخلاق رعایت نمی شود؛ امروز یکی دیگر از رسالت های رسانه ها بیان و تبیین دستاوردهای متعدد انقلاب برای نسل نوجوان و جوان است.

وی ابراز کرد: ما منکر گرانی ها و کاستی ها نیستم، ولی این مشکلات پیش از انقلاب اسلامی هم بیشتر و فراگیرتر بود و امروز به حول قوه الهی و به برکت انقلاب اسلامی بسیار کمتر شده است.

سردار فدا خاطرنشان کرد: امروز باید بدانند که پیش از انقلاب روزانه ۶میلیون بشکه نفت فروش می رفت و ۳۰میلیون جمعیت داشتیم و همه چیز حتی سیب و پرتقال ما هم وارداتی بود، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت های متعدد علمی و اقتصادی و فرهنگی هستیم.

وی افزود: راستی و صداقت در رسانه می تواند عمل درخشان شهید حاج قاسم سلیمانی ها را به خوبی تبیین کند؛ عمل به تکلیف و صداقت از شاخصه های شهید سپهبد سلیمانی بود و این عمل او باعث شد در قلب تروریستی ترین دولت جهان یعنی آمریکا برای شهادت سپهبد سلیمانی مراسم بگیرند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان بیان کرد: همراه و پیرو ولایت بودن شاخص دیگر شهید سلیملنی بود؛ همراه بودن بسیار مهمتر از پیرو بودن است خیلی ها امام راحل را در هواپیمای فرانسوی همراهی کردند، ولی تا پایان همراه امام نماندند.

وی در پایان اذعان کرد: امروز بخش عمده اطلاع رسانی، آگاه سازی و بصیرت افزایی در صحنه جامعه برعهده رسانه در تراز انقلاب است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha