پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر/ جشن بزرگ میلاد «فاطمه زهرا (س)» در مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یک بانو نقش بسیار حیاتی در تداوم و استمرار امامت داشتند و هرگز نمی توان تأثیرگذاری ایشان را در اسلام و به ویژه در مذهب شیعه نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم جشنی به مناسبت میلاد باسعادت فاطمه زهرا(س) شنبه شب در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه با حضور حجت الاسلام عابدین رستمی، امام جمعه شهرستان، روحانیون و طلاب برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام رستمی به زوایایی از زندگی گهربار حضرت فاطمه(س) اشاره کرد و بیان داشت: شأن و منزلت بانو فاطمه زهرا(س) به حدی بالاست که پیامبر اکرم(ص) می فرمایند که هر کسی فاطمه را بیازارد، مرا آزرده است که این کلام رسول الله(ص) نشان از جایگاه این بانوی بزرگ اسلام دارد.

امام جمعه شهرستان قروه ادامه داد: حضرت فاطمه(س) بهترین و کامل ترین الگو برای زنان مسلمان و حتی سایر ادیان الهی است، زیرا حضرت در کمالات، یگانه بانو هستند.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام نادر رنجبر نیز با ذکر برخی از صفات حضرت فاطمه(س) عنوان داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان یک بانو نقش بسیار حیاتی در تداوم و استمرار امامت داشتند و هرگز نمی توان تأثیرگذاری ایشان را در اسلام و به ویژه در مذهب شیعه نادیده گرفت.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه در ادامه سخنان خود بیان داشت: فاطمه زهرا(س) نقش بسیار حیاتی در استمرار امامت و ولایت داشته اند.

حجت الاسلام رنجبر بیان کرد: زن و دختر مسلمان اگر امروز به دنبال یافتن الگوی کامل است، چه الگویی بهتر و والاتر از حضرت فاطمه(س) می تواند پیدا کند؟

در ادامه این جشن، مدیحه سرایی توسط طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه انجام شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha