پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
تصاویر / دیدار منتخبین مردم استان همدان در انتخابات مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی فقیه در استان همدان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان همدان ضمن تسلیت شهادت سردار سلگی، گفت: این مرد بزرگ به قدری دارای شخصیت با عظمتی بود، که حضرت آقا در مورد او فرمودند: «ای کاش من در همدان بودم و به دیدار این عزیز می رفتم».

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت سردار حاج محمد سلگی، اظهار کرد: این شهید عزیز دو پای خود را برای دفاع از دین اسلام و انقلاب قبلا به عالم برزخ فرستاد و مدت مدیدی را بدون داشتن دو پا، در راه دین خدا، انقلاب و استقامت در مقابل مستکبران از پا ننشست.

وی افزود: بنده شهادت این مرد بزرگ را به حضرت بقیه الله(عج)، مقام معظم رهبری، همه رزمندگان، مخصوصا همسنگران و برادرانی که با ایشان همراه بودند و خانواده معظم ایشان و به همه مردم شهید پرور استان همدان تسلیت عرض می‌کنم و از خدای متعال علو درجات را برای آن سردار بزرگوار آرزومندم.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به اینکه شهادت آرزوی دیرینه سردار سلگی بود، ابراز داشت: این مرد بزرگ به قدری دارای شخصیت با عظمتی بود، که حضرت آقا در مورد او فرمودند: «ای کاش من در همدان بودم و به دیدار این عزیز می رفتم».

وی تصریح کرد: با مطالعه کتابی که در احوالات این شهید عزیز نوشته شده است و با وجود شرایطی که داشته و دست از فعالیت برای انقلاب برنداشته است، متوجه خواهیم شد که زبان قاصر است از اینکه بتواند از چنین بزرگی تقدیر و تشکر کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری به آشنایی خود با سردار سلگی اشاره کرد و گفت: در موارد متعددی که از ایشان دعوت می شد و در حوزه علمیه حاضر می شد، خاطرات شیرین و آموزنده و ایثارگرانه ای را از جبهه های جنگ برای طلاب بیان می کرد.

وی با تقدیر از اقدامات سردار سلگی در سال های پس از انقلاب، یادآور شد: ایشان در مسأله انتخابات برای انتخاب اصلح زحمات بسیاری کشید و خصوصا در انتخابت اخیر نیز که برای انتخاب اصلح، گروهی دست به دست هم دادند، در خدمت ایشان بودیم.

آیت الله موسوی اصفهانی، سردار سلگی را قطره ای از دریای اخلاص دانست و گفت: یکی از موضوعاتی که بسیار بر آن تاکید داشت، بحث ولایتمداری بود و همیشه و همه جا بر آن تاکید داشت و دیگران را به توجه به آن توصیه می کرد.

وی با بیان اینکه همه ما قدردان شهدا و رزمندگان هستیم، اظهار داشت: شهید سلیمانی، شهید همدانی و شهید سلگی برای همه ما الگو و اسوه ای هستند که در راه آرمان های انقلاب و اسلام زحمات بسیاری کشیده اندو مقداری عقب ننشست.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در پایان با تقدیر از همراهی مردم در رعایت توصیه های مربوط به کرونا، خاطر نشان کرد: ان شاءالله به برکت این شهدا، مشکل کرونا از سراسر دنیا و خصوصا از مستضعفین و مملکت اسلامی ایرانی از بین برود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha