یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
مدیر کل بهزیستی استان قم

حوزه/مدیرکل بهزیستی استان قم بابیان این‌که تاکنون 10 میلیارد ریال به گروه‌های آسیب‌پذیر اختصاص‌یافته، گفت: اولویت بهزیستی حمایت از این گروه‌ها در برابر بیماری کرونا است.

مهدی پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، بابیان این‌که با شناسایی به‌موقع ویروس کرونا در قم اقدامات پیشگیرانه نیز به‌سرعت آغاز شد، اظهار داشت: از همان روزهای اول نسبت به تأمین اعتبار و مقابله با شیوع این بیماری در مراکزی که زیر نظر بهزیستی هستند اقدامات خوبی صورت پذیرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا حدود ده میلیارد ریال به‌حساب مراکز شبانه‌روزی، معلولین و سالمندان، تأمین اقلام بهداشتی معلولین ضایعه نخاعی و کمک به مراکز اقامتی معتادین درزمینهٔ پیشگیری، کنترل و مبارزه با شیوع ویروس کرونا واریزشده است.

پهلوانی معلولان ضایعه نخاعی را یکی دیگر از گروه‌های پرخطر در برابر این بیماری عنوان کرد و بیان داشت: به‌حساب هر معلول ضایعه نخاعی دو میلیون و پانصد هزار ریال جهت تهیه اقلام بهداشتی و خود مراقبتی واریزشده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این اقلام بهداشتی شامل ژل، دستکش، ماسک، محلول‌های ضدعفونی و بروشورهای بهداشتی نیز تهیه و بین کودکان کار و خیابانی، افراد بی‌مکان، متکدیان، معتادین پرخطر و... توزیع‌شده و همچنان این کار ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان قم افزود: به همت مجاهدت‌های مؤثر کارشناسان، مددکاران و مربیان و مراقبین مراکز بهزیستی در سطح استان تاکنون هیچ مورد فوتی از طریق این ویروس در مراکز مشاهده نشده است و بحمدالله و با یاری خداوند متعال تا پایان ریشه‌کنی این ویروس این روند ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گروه‌های هدف بسیاری زیادی که زیرمجموعه بهزیستی محسوب می‌شوند نیازمند یاری و کمک خیرین نیز هستیم که مانند همیشه برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر کمک‌حال ما باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha