پنجشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ |۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 13, 2024
اهداء خون مسئولان حوزوی شهرستان اندیمشک - کراپ‌شده - چپ‌گرد

حوزه/ امام جمعه شهرستان اندیمشک به همراه جمعی از اساتید و روحانیون مدارسه علمیه این شهرستان، در راستای کمک به بیماران، ضمن حضور در مرکز انتقال خون، در این حرکت مردمی و خداپسندانه شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام نوری حسینی، امام جمعه اندیمشک به همراه حجت‌الاسلام آذرافروز، مدیر مدرسه علمیه بقیه‌الله و جمعی از روحانیون شهرستان پس از حضور در مرکز انتقال خون، برای کمک به بیماران در پویش اهداء خون-اهداء زندگی شرکت کردند.

ازآنجایی‌که اهداء خون، در ضمن رعایت اصول بهداشتی، هیچ تأثیری در انتقال ویروس کرونا ندارد، مسئولان حوزوی و روحانیون شهرستان اندیمشک در این حرکت زیبا و خیرخواهانه شرکت کردند تا به‌نوعی، کمک‌رسان بیماران به‌ویژه بیماران سرطانی باشند.

لازم به ذکر است در طرح نذر اهداء خون، بیش از ۲۰ طلبه و روحانی با حضور در مرکز انتقال خون شهرستان اندیمشک، در این حرکت خیرخواهانه شرکت کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • داریوش جمشیدی IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
    0 0
    سلام صاحب گوشی همسرم است ولی به علت بیماری اسکیزوفرنی وقرص های اعصاب بیشترموقع بیحال روزمینه .بخداقسم دوسه روزه حتی نان داخل سفره هم نداریم دودختردارم .توخونه لیف وکارهای دستی انجام میدم. که ازروزی که کرونا امده انگارمن کرونا هستم هرجامیرم میگن لیف نمیخریم.بیاییدخونه من ازاشکام عکس بگیریدازسفره خالیم عکس بگیرید .نه جایی مستمری میگیریم.نهتحت پوشش جایی هستیم فقط سوزن ونخ که اونم العان کسی نمخره .اینقدرهم پیامک این چندروزه به این جاوانجادادم که خودم ازخودم حالم بهم میخوره.بازم خداروشکرکه خداهست.
    • گم نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
      0 0
      سلام یه راه ارتباطی قرار میدادید ای کاشک