دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
جلسه

حوزه/ همزمان با ماه مبارک رمضان، نخستین جلسه مدیرکل و امدادگران کمیته امداد استان قم با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، اکبر میرشکار، مدیر کل کمیته امداد استان قم ضمن قدردانی از امدادگران استان بواسطه تلاش های بی دریغشان در سال ۹۸ گفت: سال گذشته برخلاف مشکلات اقتصادی که اتفاق افتاد، بحمدالله درآمدهای مردمی ۴۴ درصد رشد داشته و پیرو آن نیز خدمات ما بیشتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه کسب و کارهای بخش زیادی از مردم با شیوع ویروس کرونا آسیب دیده است گفت: حتی اگر این ویروس هم از بین برود، آثار و پیامدهای آن باقی خواهد ماند و این این اتفاق تکلیف ما را در خدمت به جامعه آسیب دیده بیشتر خواهد کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان قم با بیان اینکه امسال سال متفاوتی است و پیش‌بینی می‌شود، مراجعات کمیته امداد استان قم از ماه های آینده بیشتر شود گفت: با توجه به اینکه بودجه این نهاد در سال ۹۹ رشد کمی داشته است، امسال باید مضاعف همت کنیم تا درآمد نقدی بسیار مطلوبی داشته باشیم تا بتوانیم در بخش های مختلف خدمات خوبی ارائه کنیم.

میرشکار با اشاره به اینکه با شرایط سختی که امسال در جامعه ایجاد شده است تأکید کرد: برای گره گشایی از مشکلات نیازمندان نباید سر از پا بشناسیم تا پرچمدار خدمت‌رسانی به نیازمندان در جامعه باشیم.

وی با یادآوری عنوان امدادگری برای کارکنان این نهاد تصریح کرد: این عنوان در زمان بحران خودنمایی می‌کند و من یقین دارم همکاران من در کمیته امداد استان قم، همیشه روحیه جهادی و انقلابی داشته‌اند و با زحمات آنها این بحران هم به خوبی پست سر گذاشته می شود.

میرشکار با یادآوری خاطره ای از امام راحل(ره) از کمک افراد بی‌بضاعت گفت: اگر شما در این ماه مبارک تمام انرژی خود را برای گره گشایی از نیازمندان صرف کنید یقین داشته باشید روحتان صیقل پیدا می کند.

وی با اشاره به اینکه تلاش های فرهنگی امدادگران مقدمه توانمندسازی مددجویان است افزود: همانطور که در سال گذشته خبرهای خوبی از اشتغال مددجویان کمیته امداد قم و رونق تولید توسط آنها شنیدیم، در سال ۹۹ نیز در حوزه توانمندسازی مددجویان شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود.

عباس جوشقانیان قائم‌مقام کمیته امداد استان قم نیز با اشاره به اینکه مراجعین آسیب دیده از بحران کرونا نیز در حال مراجعه به این نهاد هستند گفت: در این شرایط سخت باید به صورت مضاعف تلاش کنیم تا با افزایش مشارکت های مردمی بتوانیم خدمات بهتری به مددجویان ارائه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha