جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
کد خبر: 898229
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳
نامدار

حوزه/  رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین از تلاش های شبانه روزی طلاب جهادی در مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» در قزوین، دکتر پیمان نامدار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین صبح امروز در جمع طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، در مدرسه علمیه سردارین قزوین، گفت: برای اینکه بیمارستان ها را خلوت تر و زحمت کادر درمانی کمتر شود ضروری است مردم در رعایت طرح فاصله گذاری واجرای آیین نامه بهداشتی بیشتر دقت داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین افزود: خوشبختانه از زمان شیوع کرونا ویروس تا به امروز تشکل های مردمی، هیئت های مذهبی، بسیج  و نیروهای مسلح، طلاب و روحانیون برای کنترل و مقابله با این بیماری و با تولید اقلام بهداشتی، توزیع بسته های حمایتی و گندزدایی معابر و خیابان ها به کمک مدافعان سلامت آمدند و نقش مهمی در کنترل اوضاع و نزولی کردن روند شیوع بیماری داشتند.

نامدار  عنوان کرد: درگیری با ویروس کرونا شاید تجربه جدیدی برای جامعه پزشکی بوده، اما شکر خدا توانسته ایم با مشارکت عمومی در اجرای طرح ها موفق عمل کنیم و دومین کشوری هستیم که توانسته ایم این بیماری را کنترل کنیم. البته  کرونا شرایط پایداری ندارد و با توجه به وضعیت رعایت بهداشت عمومی روند کاهش ابتلاء می تواند دچارنوسان و تغییر شود.

وی ادامه داد:  کادر درمانی بیمارستان ها به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا این روزها مجاهدانه برای سلامت مردم تلاش می کنند و خدمات بسیار ارزشمندی انجام داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین همچنین از تلاش های شبانه روزی طلاب جهادی در مبارزه با بیماری کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha