جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری به برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در کشور اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود در این حرکت ستودنی که در تمام کشور به راه افتاده، همه ما سهیم باشیم و به یاری محرومان و نیازمندان جامعه بشتابیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن تبریک میلاد امام حسن (ع) اظهار داشت: کمک به نیازمندان و یاری‌رساندن به محرومان جامعه در سیره اهل‌بیت(ع) همواره وجود داشته؛ اما این‌که حضرت امام حسن مجتبی(ع) به‌ عنوان کریم اهل‌بیت شهرت یافته‌اند به دلیل شرایطی بوده که در زمان حیات ایشان وجود داشته است.

وی بیان داشت: در واقع شرایط آن زمان امت اسلامی به‌گونه‌ای بود که سخاوت، بذل و بخشش امام حسن(ع) یک تجلی و جلوه‌ای خاصی پیدا کرده بود و ایشان تمام سعی و تلاششان را بر روی حمایت از نیازمندان گذاشته بودند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی بیان داشت: امام مجتبی (ع) همه امکانات و اموال خودش را در جهت ترویج دین اسلام بین مردم تقسیم کرده و در این مسیر هیچ‌وقت کوتاهی نکردند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی کشور بیش از گذشته نیازمند این هستیم که مردم به این سیره امام حسن(ع) عمل کنند تا نیاز محرومان جامعه برطرف شود.

عضو خبرگان رهبری به برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه در کشور اشاره کرد و ابراز داشت: انتظار می‌رود در این حرکت ستودنی که در تمام کشور به راه افتاده، همه ما سهیم باشیم و به یاری محرومان و نیازمندان جامعه بشتابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha