پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حسن ابوترابی‌فرد

حوزه/ امام جمعه موقت تهران: ترور شهدای هفتم تیر نشان داد ضربه های سنگین از این قبیل نمی تواند به استحکام نظام جمهوری اسلامی خللی وارد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی فرد با حضور در ویژه برنامه هفته قوه قضائیه شبکه چهارم سیمای جمهوری اسلامی، ضمن تبریک دهه کرامت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید مظلوم دکتر بهشتی، اظهار کرد: در هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰  دفتر حزب جمهوری اسلامی جمعی از بلند پایه ترین مسئولان نظام و ستارگان پر فروغی چون آیت الله بهشتی، ۱۲ معاون وزیر و حدود ۳۰ نماینده در آن جلسه حضور داشتنده با بغض منافقین منفجر شد و ۷۲ یار امام به دیدار حق شتافتند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه روز هفتم تیر ماه یادآور حادثه خونبار و هولناکی است که درخت انقلاب را آبیاری و بارور کرد، تصریح کرد: بعد از خیانت و جنایت منافقین در انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی که منجر به شهادت بهترین فرزندان کشور شد، مدافعین دروغین حقوق بشر که  آوازه فریبنده آنان گوش فلک را کر کرده، در کمال خونسردی و خرسندی لب از لب نگشودند تا شادمانه نظاره گر رقم خوردن حادثه ای تلخ و ضد انسانی در تاریخ بشر باشند.

وی ادامه داد: بعداز این حادثه تلخ، مردم در سراسر ایران مجالس عزاداری با شکوهی برگزار کردند و نفرت عمیق خود را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد حادثه تروریستی هفتم تیر، تصریح کرد: ترور شهدای هفتم تیر نشان داد ضربه های سنگین از این قبیل نمی تواند به استحکام نظام جمهوری اسلامی خللی وارد کند.  

امام جمعه موقت تهران اذعان داشت: رسالت امروز همه ما این است اجازه ندهیم در غوغای شبیخون فرهنگی، این اقدام جنایتکارانه به ورته فراموشی سپرده شود و بر این عقیده پایبند هستیم که به لطف و مددالهی تا ریشه کنی ظلم ستم، راه فروزان شهدایمان را با ابهت و صلابت ادامه دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha