سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ |۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 11, 2024
پیام تسلیت مدیر مرکز خدمات قم

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم طاهری، مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌ علمیه قم با صدور پیامی ارتحال عالم ربانی و مجاهد خستگی‌ناپذیر آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه قم به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (آیه ۲۳ سوره احزاب)
از مؤمنان مردانی هستند که به آنچه باخدا بر آن پیمان بستند؛ صادقانه وفا کردند، برخی از آنان پیمانشان را به انجام رساندند و برخی از آنان انتظار می‌برند و هیچ تغییر و تبدیلی [در پیمانشان] نداده‌اند.

رحلت عالِم ربانی، فقیه پارسا و مجاهد پرهیزگار آیت‌الله محمد یزدی ضایعه عظیمی برای حوزه‌های علمیه قم و نهادهای انقلابی نظام اسلامی ایران است.
این مجاهد پارسا در تمام‌روزهای سخت انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال از گام اول انقلاب با صبر و مقاومت از سنگرهای گوناگون انقلابی مراقبت و نگهبانی کرد.
آن مجاهد و وارسته انقلابی بزرگ باتربیت شاگردان و فضلای مؤمن خدمتی عظیم در مسیر فقاهت و اندیشه دینی داشت؛ فقدان آن عالم ربانی را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های علمیه، جامعه مدرسین و بیت شریف ایشان را تسلیت گفته و علو درجاتشان را از پیشگاه خداوند مسألت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha