پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تبریز

حوزه / مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت معرفی و تبیین سنت حسنه وقف بین کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: ضرورت دارد که در این رابطه همکاری‌های مدون و برنامه‌ریزی شده‌ای بین دو نهاد(کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی) شکل گرفته و فرهنگ وقف از همان دوران کودکی و نوجوانی، تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، علی بینش، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، در دیدار با مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی، گفت: همکاری‌های بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در خصوص توسعه و تبیین فرهنگ وقف در بین کودکان و نوجوانان و فرهنگ سازی در این زمینه بسیار اهمیت دارد.  

وی با بیان اینکه این اقدام از طریق آموزش‌های غیرمستقیم و با اجرای فعالیت‌های متنوع و جذاب فرهنگی و هنری انجام می‌شود، گفت: در این خصوص مقرر شد تا برنامه‌های سال ۱۴۰۰ این موضوع در دستور کار این دو اداره کل قرار گیرد.  

حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تاکید بر اهمیت معرفی و تبیین سنت حسنه وقف بین کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: ضرورت دارد که در این رابطه همکاری‌های مدون و برنامه‌ریزی شده‌ای بین دو نهاد شکل گرفته و فرهنگ وقف از همان دوران کودکی و نوجوانی، تبیین شود.  

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه، کودکان و نوجوانان آینده سازان کشور بوده و ضرورت دارد که در این رابطه سرمایه‌گذاری کنیم، ادامه داد: سرمایه‌گذاری بر روی قشر کودک و نوجوان، هزینه نیست بلکه در آینده عواید و نتایج مثبت آن در جامعه نمود پیدا خواهد کرد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha