پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، خطاب به استاندار جدید خوزستان گفت: نخستین خواسته از استاندار جدید ایجاد ظرفیت‌های اشتغال‌زایی برای جوانان با فعال‌تر شدن کارخانه‌های تعطیل یا نیمه تعطیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در آیین تکریم و معارفه استاندار خوزستان، اظهارداشت: به استاندار جدید توصیه می‌کنم که هر دو تا سه هفته یک بار برای دریافت نصایح و نکات الهی و برای استفاده از معارف قرآنی جلسه‌ای را برگزار کند چون همه ما به این‌گونه جلسات نیاز داریم.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات در مسیر درست، ضمن توصیه دینی خطاب به‌تمامی مسئولان به تشریح سه اولویت مهم استان پرداخت و خواستار توجه ویژه به آن‌ها از سوی استاندار جدید شد.

امام جمعه اهواز، گفت: مسئولان هم باید ساده‌زیست باشند و زندگی عادی آن‌ها برای مردم ملموس باشد تا بدانند در این سختی‌های اقتصادی تنها نیستند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، با اشاره به جمعیت پنج‌میلیونی خوزستان و وجود جوانانی پرکار و پرتلاش، تصریح کرد: نخستین خواسته از استاندار جدید ایجاد ظرفیت‌های اشتغال‌زایی برای جوانان با فعال‌تر شدن کارخانه‌های تعطیل یا نیمه تعطیل است.

وی با بیان اینکه خوزستان دو سال ترسالی داشته و باید از این شرایط استفاده کرد، گفت: اگر حداقل ۷۰ تا ۸۰ درصد نیروهای بومی جذب شوند، مردم نیز بهره‌مندی خوبی از این سرمایه خواهند داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، گفت: سزاوار نیست این‌قدر جوان در کنار چند شرکت متمول در ماهشهر بیکار باشند؛ در آب‌گرفتگی اخیر فقر در شهرک‌های ماهشهر بیداد می‌کرد.

وی در پایان از تلاش‌های آقای شریعتی قدردانی و برای آقای سلیمانی دشتکی در مسئولیت استاندار خوزستان آرزوی موفقیت کرد و گفت: استخدام نیروهای بومی در دستور کار استاندار جدید باشد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha