جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حجت الاسلام موسوی

حوزه / مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: مساجد به گونه ای فعالیت کنند تا جوانان جذب شوند. مسجد نباید فقط محلی برای نماز خواندن باشد، بلکه باید در کنار اقامه نماز، برنامه های قرآنی و سبک زندگی نیز در آن اجرایی شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید رضا موسوی ظهر امروز در جمع مردم نمازگزار مسجد سیدالشهدا (علیه السلام) قزوین گفت: هرچه ائمه جماعات با مردم ارتباط بهتری داشته باشند، جوانان نیز برای حضور در مساجد مشتاق تر خواهند بود

وی خاطرنشان کرد: رمز و راز عظمت مساجد بر اساس خون پاک ائمه اطهار(ع) و شهیدان شکل گرفته و این مکان های مقدس با توجه به فضایل و جایگاه ارزشمندی که در مکتب والای اسلام دارند، همواره از جایگاه محوری برخوردار بوده اند، لذا ائمه جماعات مساجد باید از این موقعیت به درستی استفاده و معارف اهل بیت(ع) و احکام شرعی را بیان کنند.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین تصریح کرد: فضیلت و اهمیت مساجد برای مردم تبیین شود و اگر می خواهیم از نور الهی در برابر ظلمت و جهل و کفر برخوردار شویم، باید هرچه بیشتر با مساجد مأنوس شویم.

وی ادامه داد:  مساجد به گونه ای فعالیت کنند تا جوانان جذب شوند. مسجد نباید فقط محلی برای نماز خواندن باشد، بلکه باید در کنار اقامه نماز، برنامه های قرآنی و سبک زندگی  نیز در آن اجرایی شود.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالله IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
    0 0
    چشم قربان ولی جسارتا خودتون چکار میکنید؟