شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین

حوزه/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین، خوزستان را موفق‌ترین استان در اجرای طرح شهید سلیمانی اعلام کرد و گفت: از سال گذشته تاکنون قریب به ۱ میلیون بسته معیشتی در خوزستان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، در رزمایش ۲۳ هزارنفری جهادگران خوزستان، با بیان اینکه سال گذشته در استان خوزستان بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی با محوریت سپاه پاسداران، بسیج و خیرین جمع‌آوری و میان محرومین توزیع شد، اظهارداشت: همچنین ۳ هزار و ۵۰۰ جهیزیه تدارک دیده شد و با رعایت کرامت و عزت نیازمندان بین آن‌ها توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با تأکید بر ادامه این کمک‌ها در سال جدید عنوان کرد: تاکنون ۱۱۶ هزار بسته در استان خوزستان توزیع شده و یکی از مراحل توزیع همین رزمایشی است که امروز اینجا برگزار شده است.

وی با تأکید بر ادامه کمک‌های مردمی در سال جدید، اذعان کرد: تاکنون ۱۱۶ هزار بسته در استان خوزستان توزیع شده و یکی از مراحل توزیع همین رزمایشی است که امروز برگزار شده است.

سردار سلیمانی، با بیان اینکه جهادگران در تابستان ۱۴۰۰ چندین کار را انجام می‌دهند، گفت: در رزمایش ۲۳ هزارنفری جهادگران برنامه‌ریزی‌شده تا علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، در روزهای گرم تابستان وسایل سرمایشی عزیزان نیازمند تعمیر و بازسازی شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، با بیان اینکه استان خوزستان در اجرای طرح شهید سلیمانی، از موفق‌ترین استان‌ها بوده، اظهارداشت: بحمدالله این طرح نیز در مواجهه با ویروس و واکسیناسیون عمومی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اشتغال‌زایی در دستور کار بسیج مستضعفین است، گفت: در زمینه اشتغال‌زایی، سال گذشته ۲۷۰ هزار شغل در سراسر کشور اعم از تثبیت فرصت‌های شغلی یا ایجاد اشتغال پایدار انجام شده و امسال نیز پیش‌بینی خوبی صورت گرفته که یکی از آن‌ها در خوزستان است.

سردار سلیمانی، ارتقاء سطح مهارت‌آموزی جوانان را یکی از برنامه‌های بسیج مستضعفین در خوزستان عنوان کرد و افزود: همچنین تسهیلات خوبی پیش‌بینی شده تا جوانان بتوانند ضمن کسب مهارت‌ها بتوانند با دریافت تسهیلات وارد چرخه‌های اقتصادی شده و دارای شغل شوند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهارداشت: در سال جاری مقرر شده که ده هزار روستا، آب شرب دریافت کنند که روستاهای خوزستان نیز یکی از این نقاط هدف است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha