پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
تصاویر/ نشست علمی تحلیل و ارزیابی تجربه های نزدیک به مرگ

حوزه/ مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه های علمیه در راستای بینش‌افزایی دانش‌پژوهان و فرهیختگان عزیز و فهیم کشورمان، اقدام به برگزاری نشست علمی مجازی تحت عنوان «تحلیل و بررسی تجربه های نزدیک به مرگ» نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه های علمیه در راستای بینش‌افزایی دانش‌پژوهان و فرهیختگان عزیز و فهیم کشورمان، اقدام به برگزاری نشست علمی مجازی تحت عنوان «تحلیل و بررسی تجربه های نزدیک به مرگ» نمود.

بر اساس این گزارش: این نشست در روز پنجشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ الی ۱۹ با حضور کارشناسان حجج اسلام والمسلمین استاد محمدی (کارشناس)  رودگر (کارشناس)و عبدالرحیم رضاپور (دبیر علمی)برگزار شد.

در این نشست، نخست هر کدام از کارشناسان به تبیین «امکان عقلی و نقلی تجربه‌های نزدیک به مرگ»، «رابطه تجربه‌های نزدیک به مرگ و عالم برزخ»، «معیار سنجش تجربه‌های نزدیک به مرگ» و «تبیین و تفاوت حق و نجات در جریان پدیدۀ تجربه‌های نزدیک به مرگ»، پرداختند، سپس با طرح سؤالاتی از سوی دبیر جلسه حول محور «تجربه‌های نزدیک به مرگ»، کارشناسان مدعو ضمن پاسخ به پرسش‌ها به شبهات مطروحه نیز پاسخ گفتند.

برگزاری نشست علمی مجازی «تحلیل و بررسی تجربه‌های نزدیک به مرگ»

برگزاری نشست علمی مجازی «تحلیل و بررسی تجربه‌های نزدیک به مرگ»

برگزاری نشست علمی مجازی «تحلیل و بررسی تجربه‌های نزدیک به مرگ»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha