دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
حجت الاسلام سید ابراهیم سید نور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ابوالفضل العباس(ع) شهرستان امیدیه، فعالیت‌های قرارگاه تواصی این مدرسه را تشریح کرد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم سید نور، مدیر مدرسه علمیه ابوالفضل العباس(ع) شهرستان امیدیه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرارگاه تواصی این مدرسه پرداخت و اظهار داشت: هدف از تشکیل این قرارگاه بالا بردن مشارکت مردمی و ایجاد شور انتخاباتی است.

وی افزود: قرارگاه تواصی برای پیشبرد اهداف خود اقدام به تشکیل چهار کمیته «کمیته شهری»، «کمیته روستایی»، «کمیته مباحث رسانه‌ای»، «کمیته برگزاری جلسات بصیرتی» کرده است که همگی زیر نظر بسیج طلاب مدرسه سازمان‌دهی می‌شوند.

 مدیر مدرسه علمیه ابوالفضل العباس(ع) امیدیه، به ارائه توضیحاتی در خصوص تشکیلات قرارگاه تواصی پرداخت و ابراز داشت: این قرارگاه دارای یک هیئت اندیشه‌ورز متشکل از اساتید و طلاب، مسئول پشتیبانی، مسئول مباحث بصیرتی (معاونت تبلیغ)، مسئول واحد رسانه، مسئول واحد شهری( بسیج طلاب مدرسه) و مسئول واحد روستایی( معاونت تهذیب) است.

وی ادامه داد: کمیته شهری مدرسه به‌جز شهرستان امیدیه، شهرستان‌های جایزان، میان کوه، آغاجری و هندیجان را نیز تحت پوشش قرار داده و برای این مناطق نیز مبلغ ارسال کرده است.

حجت‌الاسلام سید نور اضافه کرد: واحد رسانه مدرسه نیز در حال تولید محتوا از طریق مصاحبه با مردم در راستای انتخابات بوده و در نهایت محتواهای تولیدشده را در گروه‌ها و کانال‌های مختلف منتشر می‌کند.

وی اظهار کرد: «برگزاری جلسات و نشست‌های صمیمانه به‌صورت گفتگو و پرسش و پاسخ»، « برقراری ارتباط‌های چهره به چهره»، «انجام مصاحبه با مردم»، «برگزاری جلسات بصیرتی برای طلاب و مبلغین»، «هماهنگی با حوزه خواهران برای برگزاری جلسات برای طلاب خواهر و پایگاه‌های بسیج خواهران» و «برقراری ارتباط با فرمانده سپاه ناحیه و فرماندهان نواحی بسیج شهری و روستایی برای استفاده از ظرفیت پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی»، راهکار اصلی این قرارگاه است.

مدیر مدرسه علمیه ابوالفضل العباس(ع) شهرستان امیدیه تصریح کرد: از طریق ارتباط با امام‌جمعه، بخشداری‌ها، فرمانده سپاه ناحیه و فرماندهان پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی سعی شد هم‌گرایی بین نیروهای انقلابی به وجود آید تا بتوانیم موفق‌تر عمل کنیم.

وی  در پایان گفت: برگزاری جلسات متعدد برای مبلغین طرح هجرت و مستقر، برگزاری جلسه با فرمانده سپاه ناحیه، برگزاری جلسات با فرماندهان حوزه شهری و روستایی، فراخوان مبلغین و ائمه جماعات مساجد و درخواست کمک از آن‌ها، برگزاری جلسات با طلاب و پایگاه‌های بسیج خواهران و توجیه آن‌ها، تولید محتوا و انتشار مطالب در فضای مجازی از فعالیت‌های قرارگاه تواصی مدرسه علمیه ابوالفضل العباس(ع) شهرستان امیدیه است.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha