چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
حجت الاسلام نجیمی

حوزه/مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد در جمع برترین های مسابقات فرهنگی هنری دبیرستان صدرای دخترانه یزد گفت: انتخاب اصلح و مشارکت تک تک افراد جامعه در انتخابات یکی از راه های زمینه سازی برای ظهور منجی و تشکیل حکومت مهدوی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی، ظهر امروز در نشست برترین های مسابقات فرهنگی هنری و جمعی از رأی اولی های دبیرستان دخترانه صدرای یزد، با اشاره به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، گفت: مشارکت حداکثری در این زمان از اهمیت بالایی برخوردار است و تک تک آراء شما سرنوشت ساز خواهد بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تأکید بر قدرت تعقل و تفکر انسان ها، اظهار کرد: با انتخاب اصلح و بهترین گزینه در انتخابات باعث سرافرازی انقلاب و کشورمان در عرصه داخلی و بین المللی باشیم.

حجت الاسلام نجیمی تصریح کرد: شما دختران با آراء خود می توانید منشأ اثر برای تشکیل دولت مهدوی باشید، زیرا همه هدف انبیا و اولیای الهی زمینه سازی برای ظهور منجی و هدایت بشر بوده است. همه پیروان ادیان الهی نیز براساس آموزه های دینی خود منتظر منجی هستند و ما نیز با مطالعه دقیق و انتخاب درست می توانیم در این عالم مؤثر باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: همان طور که شهدا منشأ اثر و شمع و چراغ محفل بشر هستند ما نیز می توانیم چراغی برای هدایت خلق باشیم.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام سید ناصر حیدری، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان در سخنانی به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و تأثیر رأی همه به خصوص رأی اولی ها در سرنوشت کشور اشاره کرد.

در ادامه این محفل فرهنگی، بیش از ۵۰ نفر از برترین های مسابقات فرهنگی هنری این دبیرستان که توانسته اند بیشترین آمار برندگان مسابقات ناحیه یک آموزش و پرورش را به دست بیاورند و نیز جمعی از برترین های قرآنی و حافظان قرآن کریم این مدرسه،  با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجیل شدند.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha