سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
پروینی

حوزه / یک تهیه‌کننده تلویزیون گفت: درباره انقلاب، ناگفته‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند فیلم و سریال شود.

سعید پروینی؛ تهیه‌کننده سریال «کلبه‌ای در مه» در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، پیرامون این سریال اظهار کرد: سال ۹۵ دو کار را در دستور تولید داشتم. ابتدا سریال «کلبه در مه»  و دومی «حوالی پاییز». خوشبختانه سریال «حوالی پاییز» با محوریت فاجعه منا تولید و پخش شد. در ادامه نیز کاری که هم اکنون شاهدش هستیم جلوی دوربین رفت.

وی افزود:  داستان «کلبه‌ای در مه» ابتدا طرحی بود که ما آن را به دستان نویسنده سپردیم. آنها نیز طرح را به سناریو تبدیل کردند، البته این اتفاق بعد از چند بار بازنویسی رخ داد. این کار یک ملودرام عاشقانه است که داستانش در دهه ۵۰ و ۶۰ می‌گذرد.

این تهیه‌کننده ادامه داد: خوشبختانه مردم این سریال را پسندیده‌اند، زیرا به درستی فضای خان بازیهایی که در گذشته وجود داشت را این مجموعه مشاهده می‌کردند. در ضمن در این سریال تلاش شده از نگاه کلیشه‌ای پیرامون اتفاقات قبل از انقلاب پرهیز شود. این موضوع نیز دلیلی دیگری برای دیده شدن این کار بوده است.

پروینی تاکید کرد: اتفاقی دیگری که در این سریال رقم خورده، این بوده که تلاش کردیم از بازگویی آنچه که در گذشته بارها تکرار شده پرهیز کنیم، به ویژه که در این حوزه حرف‌های ناگفته بسیاری وجود دارد که ما نسبت به آنها کم‌کار بوده‌ایم.

وی در پایان این خبر اعلام کرد: این سریال هم‌اکنون آخرین مراحل فیلمبرداری را در اطراف تهران پشت سر می‌گذارد. درباره کاره‌های آینده‌ام نیز باید بگویم طرح‌هایی وجود دارد، اما تا قطعی شدن آنها، بهتر است از آنها نامی برده نشود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha