پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
مرکز خدمات بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام محمد امیری، به عنوان مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، طی آئینی با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از خدمات حجت الاسلام محمد علی عدالت، به عنوان سرپرست این مرکز تقدیر و حجت الاسلام محمد امیری به عنوان مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر منصوب شد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، در این آیین که حجت الاسلام موسوی مدیر حوزه ریاست و آقای نیکزادیان مدیر امور استان های مرکز خدمات حوزه علمیه کشور نیز حضور داشتند، با بیان اینکه مرکز خدمات در حوزه، مرکز خدمت به اسلام و خدمت به اساس ایمان، تقوا و اخلاق است، اظهار داشت: مرکز خدمات در حوزه، مرکز خدمت به خانواده پرچمداران اسلام و شخصیت هایی است که نماد اسلامیت هستند.

وی تصریح کرد: هر خدمتی که شما به خانواده ها می کنید به ویژه خانواده هایی که دچار مشکلات هستند، مطمئن باشید خداوند در همین دنیا دست شما را می گیرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه در سال های اخیر یک تحول بنیادین در مدارس علمیه استان بوشهر ایجاد شده، افزود: امید داریم در آینده مدارس علمیه استان بوشهر به عنوان یکی از حوزه های اصلی جهان تشیع تجلی پیدا کرده و منشأ خیرات و برکات بسیاری باشد.

امام جمعه بوشهر در ادامه ضمن تشکر از زحمات حجت الاسلام محمد علی عدالت به عنوان سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه بوشهر، از حجت الاسلام امیری بابت قبول این مسئولیت تشکر کرد و افزود: ان‌شاءالله با حضور حجت الاسلام امیری، مرکز خدمات حوزه رشد و بالندگی بیشتری پیدا کند و باعث خیر و برکت برای استان بوشهر باشد.

در پایان این مراسم حکم حجت الاسلام امیری و لوح تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام عدالت سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه استان بوشهر به دست حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اهدا شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha