پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 973964
۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
آیت الله اعرافی پیام تسلیت

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه ای در گذشت حجج اسلام والمسلمین محمد رضا کریمی و سید مجید حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه ای در گذشت حجج اسلام والمسلمین محمد رضا کریمی و سید مجید حجازی را تسلیت گفت که متن این دو پیام به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت دانشور فرهیخته و واعظ عالیمقام حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدرضا کریمی(طاب ثراه) که در طول حیات پربرکت خویش، همواره متعهدانه در مسیر حفظ و ترویج میراث ارزشمند اهلبیت عصمت و طهارت(ع) و تبلیغ معارف اسلامی قدم زد موجب تالم خاطر گردید.
اینجانب، فقدان این روحانی وارسته را به خانواده، دوستان و آشنایان ایشان تسلیت عرض نموده و برای ایشان، غفران، رضوان و حشر با اولیای الهی و برای بازماندگان،آرامش، سلامتی و اجر فراوان خواهانم.
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت روحانی پارسا و جلیل القدر اخ الشهیدین حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید مجید حجازی(طاب ثراه) موجب تالم خاطر گردید.
اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان آن عالم متقی را به خانواده، دوستان،آشنایان به ویژه والده مکرمه شهیدان والامقام سید احمد حجازی و سردار پرافتخار شهید سید محمد حجازی (طاب ثراهما) تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید و والد معظم و برادران شهیدش، روح و رضوان ربوبی و حشر با ائمه اطهار(ع) و برای بازماندگان، آرامش، اجر فراوان و پایدار و سلامت خواهانم.
علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha