دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
کد خبر: 975213
۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
کلانتری

حوزه/ تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) گفت: هر وقت به هر حرم های اهل بیت(ع) مشرف شده ام از همان بیرون فضا که خدام را هنگام جارو کردن مشاهده می کردم به حال آنان غبطه می خوردم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه حرم مطهر شاهچراغ(ع) که در صحن حضرت امام خمینی(ع) این حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه خادمی خاندان اهل بیت(ع) آرزوی دیرینه است، اظهار کرد: هر وقت به هر حرم های اهل بیت(ع) مشرف شده ام از همان بیرون فضا که خدام را هنگام جارو کردن مشاهده می کردم به حال آنان غبطه می خوردم؛ یکی از آرزوهای هر کدام از شیعیان است که خادم اهل بیت(ع) شوند.

وی در ادامه با تصریح اینکه از خداوند توفیق خدمت خالصانه را دارم، اضافه کرد: شیخ انصاری مطرح می کند نبی مکرم اسلام(ص) خطاب به امیرالمومنین(ع) می فرماید ای علی خداوند قدر تو و فرزندان تورا از باغ های بهشت قرار داده که آنجا پایگاهی از پایگاه های بهشت است و خداوند قلب بزرگان از برگزیدگان خود را به سمت شما حرکت می دهد، این بندگان برگزیده متحمل اذیت و آزار می شوند تا خود را به قبور شما برسانند و قبرهای شما را آباد می کنند و دائما به زیارت قبور شما می آیند، همچنین از طریق شما به خداوند تقرب پیدا می کنند، ای علی این افراد انسان های مخصوصی هستند که مشمول شفاعت من می شوند و وارد بر حوض من می شوند، همچنین این ها زائران من در فردای قیامت در بهشت هستند.

به گفته تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاهچراغ(ع)، خدمت به اهل بیت(ع) هم توفیق و هم تکیلف بزرگی است، از این رو همه باید برای رسیدن به جایگاه اصلی کمک کنند.

وی به جایگاه سومین حرم اهل بیت(ع) اشاره و عنوان کرد: جایگاه شیراز از گذشته بسیار مهم بوده است، از این رو هدف باید حرکت در مسیر یک قطب فرهنگی الهی در مسیر انقلاب ناب اسلامی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha