چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
صفایی

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رفع فقر را یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد دانست و تصریح کرد: وجود فقر در جامعه، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فراوانی به‌دنبال دارد که سبب متوقف شدن جوامع در فضای خود می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمدرضا میری، مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر صبح امروز با حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از کارهای صورت گرفته در کمیته امداد امام خمینی استان، بیان کرد: خدمت به مردم اساس نظام آفرینش است و تمام این امور برای خدمت مادی و معنوی به انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر رفع فقر را یکی از رسالت‌های مهم کمیته امداد دانست و تصریح کرد: وجود فقر در جامعه، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فراوانی به‌دنبال دارد و سبب متوقف شدن جوامع در فضای خود می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تاکید کرد: در استان بوشهر شاهد یک هم‌افزایی خوب بین مردم خیر و نیکوکار با کمیته امداد هستیم که نتایج آن در سرفصل‌های کاری این نهاد به ویژه در حوزه مشارکت‌های مردمی و زکات قابل مشاهده است.

در ابتدای این دیدار مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گزارشی فعالیت های انجام شده ارائه کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha