دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه

حوزه/ چهارمین جلسه آموزشی ارتقای محتوایی ویژه ائمه جماعات و محلات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، چهارمین کارگاه آموزشی ویژه ائمه جماعات و محلات اسلامی با حضور مجازی حجت الاسلام مداح از اساتید بنیاد هدایت، به منظور ارتقای محتوائی گفتمان امامت محله به صورت دو مرحله ای آموزشی و کارگاهی برگزار شد.

در جلسه کارگاهی، حجت الاسلام برهانی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه با تسلیت مناسبت های ۲۸ صفر از فعالیت های کلیه ائمه جماعات در این مناسبت‌ها و همچنین مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی تشکر نمود و عنوان کرد: از همه فضلا انتظار میرود که با همکاری مردم و متدینین محلات خویش، مناسبت‌های ملی و مذهبی را احیاء نمایند و اجازه ندهند که محلات خویش در مناسبات مختلف خالی از برنامه و مراسم باشند.

وی با اشاره به ورود اخیر ائمه جماعات مساجد به موضوع تامین هزینه کتب درسی دانش آموزان بی بضاعت و تهیه لوزام التحریر اظهار داشت: اهمیت فعالیت اخیر ائمه جماعات به این است که شما توانستید مردم را وارد صحنه نمایید و ظرفیت های فراموش شده مردمی را به دور از رویکردهای اداری، مجددا احیاء نمایید.

حجت‌الاسلام برهانی افزود: در گفتمان امامت محله، امامی موفق و مقتدر است که بتواند ظرفیت های مردمی را شکوفا سازد و آن را در جهت محرومیت زدایی و مطالبه گری صحیح سوق دهد.

در ادامه ائمه جماعات به ارائه گزارش فعالیت خویش در مناسبت های هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی و همچنین مناسبت های ۲۸ صفر پرداختند.

لازم به ذکر است، در پایان به منظور کمک رسانی هر چه بیشتر به نیازمندان محلات و لزوم ورود ائمه جماعات به این عرصه، حجت الاسلام مسلم بوعذار، به‌عنوان مسئول امور جهادی و خیریه‌ای اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه معرفی گردید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha