جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
ا مام‌جمعه سلفچگان:

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان با اشاره به اهمیت مبارزه با فساد در کشور گفت: برخورد با مفسدان و فساد ستیزی از مطالبات اصلی مردم است.

حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به صدور حکم محکومیت رئیس و معاون سابق بانک مرکزی اظهار داشت: صدور احکام این افراد امیدی را در دل مردم ایجاد کرد البته امثال این افراد باید جبران خسارت کنند و حقوق بیت‌المال از آنها بازستانده شود و به‌گونه‌ای مطابق با عدل با آنها رفتار شود تا دیگر کسی هوس دست‌درازی به بیت‌المال به سرش نزند.

وی ادامه داد: مبارزه با فساد باید از دولت و با ازبین‌بردن زمینه‌های فساد در دولت و دستگاه‌های دولتی شروع شود و البته باید چشم‌های بیدار دستگاه‌های نظارتی مراقب باشند تا در این دولت دیگر شاهد اتفاقات مشابه نباشیم و اگر در گوشه و کناری به‌دوراز چشم‌های بیدار مسائلی پیش آمد در اندک‌زمان ممکن سیستم قضائی کشور شدیدترین برخورد را داشته باشد.

حجت‌الاسلام کتابچی افزود: یکی از نشانه‌های بسیار خوب خدمت به مردم همکاری بین سه قوه است و یکی از آثار آن هم باید مبارزه با فساد در تمامی دستگاه‌ها باشد.

وی جلسات منظم سه قوا را مهم برشمرد و گفت: این جلسات موجب هم‌افزایی و همکاری بیشتر می‌شود و این هماهنگی و همراهی می‌تواند آثار مثبتی را در کشور به‌جای بگذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha