پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، برگزاری کارگاه های چند روزه برای طلاب با موضوعاتی همچون منشور روحانیت، بیانیه گام دوم انقلاب و حوزه انقلابی را بسیار موثر دانست و گفت: حوزه علمیه و بسیج طلاب می توانند در کنار یکدیگر این برنامه ها را در جهت تقویت طلاب برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز در نشست با مسئول بسیج طلاب استان بوشهر با اشاره به همکاری حوزه و بسیج طلاب طی سال های گذشته، گفت: برگزاری برنامه های مناسبتی به طور مشترک میان حوزه و بسیج طلاب باید افزایش یابد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تاکید بر ضرورت توجه به منشور روحانیت، افزود: منشور روحانیت تاثیر بسزایی در زندگی طلاب و روحانیون دارد و با آن می توان جریان شناسی خوبی را به طلاب تزریق کرد.

وی، برگزاری کارگاه های چند روزه برای طلاب با موضوعاتی همچون منشور روحانیت، بیانیه گام دوم انقلاب و حوزه انقلابی را بسیار موثر دانست و گفت: حوزه علمیه و بسیج طلاب می توانند در کنار یکدیگر این برنامه ها را در جهت تقویت طلاب برگزار کنند.

حجت الاسلام خدری، یکی از اقدامات خوب حوزه علمیه استان را تربیت نیروی مشاور عنوان کرد و افزود: با آوردن رشته تخصصی مشاوره، دوره تخصصی سطح 3 آن را برگزار کردیم و در حال حاضر هم طلاب در این رشته تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام ابوالقاسم رضایی اندیشمند نیز در این جلسه سرکشی به مدارس علمیه استان را یکی از برنامه های بسیج طلاب عنوان کرد و گفت: این سرکشی با هدف شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت های حوزه علمیه و نیروی انسانی آن و بررسی آسیب ها صورت می گیرد.

مسئول بسیج طلاب استان بوشهر افزود: با بیان اینکه طلاب نقش مهمی در فعالیت های جهادی دارند گفت: می توان از این ظرفیت بزرگ در جهت خدمت به جامعه استفاده کرد.

 در این جلسه پیرامون همکاری های مشترک حوزه علمیه و بسیج طلاب در جهت برنامه ریزی برای اجرای برنامه های مشترک بحث و گفت‌وگو شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha