دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ |۲۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 3, 2024
دکل

اداره آموزش های کابردی مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، مسابقه کتابخوانی کتاب «دکل» با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب را ویژه طلاب و مبلغان سراسر کشور برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مجید شجاعی، رئیس اداره آموزش های کاربردی دفترتبلیغات اسلامی اصفهان، پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «دکل» اولین کتاب داستانی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب است که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است و ماجرای آن در یک دبیرستان و در قالب هفت زنگ و در قالب گفتگوی یک روحانی مبلّغ و دانش‌آموزان این مدرسه نوشته شده است.

وی افزود: هدف اصلی کتاب «دکل»، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است که در چهلمین سالگرد پیروزی توسط رهبر حکیم انقلاب اسلامی صادر شده است.

رئیس اداره آموزش های کاربردی مبلغان گفت: در این کتاب به حدود ۳۰ شبهه و سؤال کلیدی جوانان بر اساس مسائل سیاسی روز و انقلاب پاسخ داده شده که به صورت غیر مستقیم مبانی و معیارهای انقلاب اسلامی با ادبیات جوان پسند آموزش داده شده است.

وی اظهار کرد: علاقه مندان برای تهیه کتاب «دکل» با تخفیف ۴۰ درصد می توانند به بوستان کتاب دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ، چهارراه کرمانی مراجعه نمایید و همچنین فایل PDF کتاب در اپلیکیشن کتابخوان «طاقچه» در دسترس می باشد.

شجاعی با بیان این که مسابقه در قالب آزمون تستی و به صورت برخط برگزار می شود، گفت: زمان آزمون ۱۳ آبان ۱۴۰۰ می باشد و به برگزیدگان مسابقه جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

وی در پایان گفت: مسابقه ویژه طلاب و مبلغان علوم دینی و خانواده طلاب بالای ۱۶ سال است که تا ۱۰ آبان ماه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به نشانی اینترنتی dte.bz/dakal مراجعه نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • موسی IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۰
    0 0
    خیلی خوب
  • رضا محمودزاده اصل IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    1 0
    خوب‌است