پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
کد خبر: 988246
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
13 آبان

حوزه/ مراسم ۱۳ آبان در شهرستان سنندج روز پنجشنبه، در خیابان فردوسی سنندج و با سخنرانی سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان ماه بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

۱۳آبان از مهمترین ایام و مناسبت‌های جمهوری اسلامی ایران است که به سبب اتفاقات مهم تاریخی رخ داده در این روز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در ردیف ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی  به نمادی برای مبارزه با استکبار جهانی تبدیل شده است.

تبعید امام راحل (ره) در سال ۱۳۴۳ پس از سخنرانی در زمینه قانون ننگین کاپیتولاسیون، حمله به دانشجویان مظلوم در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ از حوادث تاریخی و مهم این روز است.

تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) از نقاط عطف تاریخ مبارزات ضد استکباری پس ازانقلاب اسلامی است که توانست دستان پلید و بدخواه این دشمن سفاک را بیش از پیش برای جهانیان نمایان ساخته و پای آنان را از حریم نظام و انقلاب اسلامی برای همیشه قطع کند.

این اتفاق بزرگ که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی از آن به انقلاب دوم تعبیر شد به نگینی در تاریخ مبارزات علیه کشورهای سلطه گر تبدیل و یوم الله ۱۳آبان ماه برای همیشه به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شد.

ملت مبارز ایران اسلامی در دهه‌های گذشته با تأسی از این حرکت عظیم انقلابی همواره در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی ایستادگی کرده و تحت هدایت و رهبری مقتدای عظیم الشأن جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) به نقطه اتکا کشورهای منطقه و الگویی برای مبارزه با کشورهای سلطه گر تبدیل شده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با گرامیداشت این روز تاریخی به اطلاع عموم مردم ولایتمدار و انقلابی استان می رساند، با توجه به شرایط خاص کشور و ضرورت حفظ سلامت عموم در برابر ویروس منحوس کرونا، مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۳آبان امسال در سراسر استان به صورت تجمع و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود و بار دیگر فریاد بلند و محوری "مرگ بر آمریکا" و مرگ بر اسراییل" مردم این استان همراه با دیگر نقاط ایران اسلامی به گوش جهانیان خواهد رسید.

براساس این گزارش، مراسم ۱۳ آبان در شهرستان سنندج ساعت ۹:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه، در خیابان فردوسی سنندج و با سخنرانی سردار «یدالله جوانی» معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha