چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
رادیو تهران

حوزه / پخش مستقیم بخش هایی از مراسم و سخنرانی، مراسم ۱۳ آبان در تهران از ویژه برنامه«غروب سلطه» از رادیو تهران .

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری حوزه،، مریم سادات آصفی، تهیه‌کننده ویژه برنامه ۱۳ آبان، گفت: ویژه برنامه«غروب سلطه» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که به مناسبت ۱۳ آبان طراحی شده است که با استقرار واحد سیار رادیویی در محل مراسم ۱۳ آبان در تهران و پخش مستقیم بخش هایی از مراسم و سخنرانی به صورت مستقیم روی آنتن رادیو تهران می رود.

وی با اشاره به بخش های متنوع این ویژه برنامه افزود: در این برنامه از زوایای مختلف به بررسی حماسه سیزدهم آبان سال ۵۸  و تحلیل سیاست های آمریکا در ایران و واکنش به تسخیر لانه جاسوسی خواهیم پرداخت. از جمله بخش های این برنامه؛ بررسی ابعاد گوناگون حوادث ۱۳ آبان با حضور افراد تاثیرگذار در رویداد ۱۳ آبان، از جمله گفتگوی حضوری با عبدالحسین روح الامینی از دانشجویانی است که در سال ۵۸ در تسخیر سفارت آمریکا حضور و نقش فعال داشت.

 به گفته تهیه‌کننده برنامه؛ بخش مستند غروب سلطه به معرفی سه رویداد در ۱۳ آبان اشاره دارد؛ (تبعید امام در سال۴۳، شهادت دانش آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۵۸).

 گفت وگو با چهره ماندگار هنر، اسفندیار قره باغی، خواننده سرود ماندگار آمریکا آمریکا ننگ به نیرنگ تو ،گفت وگو با خانواده شهید علی لندی، دانش آموز فداکار ایذه ای(همزمانی چهلم این شهید با روز ۱۳ آبان)  از بخش های پیش بینی شده در این ویژه برنامه است.

آصفی یادآور شد: تبیین ماهیت خوی استکباری آمریکا علیه ملت ایران در چهار دهه گذشته و آگاه سازی مردم از نقشه های آمریکا برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از ضرورت های تهیه و پخش این ویژه برنامه است که به همراه  بازخوانی حوادث ۱۳ آبان و توطئه های استکباری آمریکا برای سلطه بر ایران اسلامی با هدف ارتقاء باورهای مردم به اهمیت انسجام ملی در مقابل بیگانگان، توجه به توان داخلی در کشور برای عبور از تحریم ها و دشمنی بدخواهان نظام و تقویت روحیه انقلابی و از خودگذشتگی برای وطن روی آنتن رادیو تهران می‌رود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha