شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
تصاویر/ ویژه برنامه های مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار در هفته «عفاف و حجاب»

حوزه/ به همت معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان، کارگاه آموزشی زن و خانواده ویژه خواهران مبلغه لرستانی برگزار می شود.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه با هدف بررسی مسائل و شبهات زن و خانواده با موضوع عفاف و حجاب، کارگاه آموزشی زن و خانواده ویژه مدیران و مبلغان انجمن زن و خانواده مدارس علمیه لرستان برگزار خواهد شد، گفت: این کارگاه آموزشی روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدیریت حوزه های علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در کارگاه آموزشی زن و خانواده، خانم ها مژگان سیف، جهان افروز عیدی و حجت الاسلام سبزواری به بیان مسائل اجتماعی زنان با رویکرد دینی و حقوقی بر حسب نیازهای منطقه ای و محلی خواهند پرداخت .

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران لرستان در پایان یادآور شد: بعد از برگزاری کارگاه آموزشی زن و خانواده، دوره کارورزی مدیران و مبلغان در قالب دو کارگاه ۱۰ ساعته و همچنین تبلیغ در سطح شهر، نهادها، مساجد، کانون ها، محلات، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha