چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
ماموستا شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی فراجناحی و فراملی بود و اندیشه های جهان شمول ایشان بسیاری از معادلات جهانی را تحت تاثیر قرار داد، لذا تلاش برای تحریف اندیشه های این رهبر و آزادیخواه بزرگ، جفای نابخشودنی در حق اسلام و آزادگی است.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: تغییر در اندیشه‌های اسلامی و جهادی و در کنار آن از بین رفتن روحیه استکبار ستیزی، برنامه‌ای بلندمدت از سوی کشورهای غربی، آمریکا و رژیم صهیونیستی است. این برنامه و توطئه دشمنان به روشها و انحای مختلف در جهان اسلام پیاده می شود، گاهی به صورت تهاجم مستقیم نظامی، گاهی به شکل به راه انداختن جنگ های نیابتی با حضور گروهک های تروریستی و گاهی هم به شکل تهاجم فرهنگی و رسانه انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه استمرار این توطئه ها و در مقابل سکوت سران اسلامی آینده سیاهی را برای جهان اسلام رغم خواهد زد، افزود: تا زمانی که چندصدایی و چنددستگی در بین کشورهای اسلامی وجود داشته باشد، انتظار وحدت و وفاق مسلمین نگاه و اندیشه‌ای ساده لوحانه است.

امام جمعه شهرستان مریوان عنوان کرد: زمانی که رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی در کشورهای اسلامی سفارتخانه دایر می کند و با سران اسلامی مراوده دارد نباید انتظار داشت که مسلمین به ویژه ملت مظلوم فلسطین روی آرامش را ببینند.

این عالم اهل سنت با اشاره به تلاش بسیاری از عناصر داخلی و خارجی برای تحریف اندیشه‌های امام راحل، گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی فراجناحی و حتی فراملی داشت تا جایی که تفکرات و اندیشه های جهان شمول ایشان بسیاری از معادلات جهانی را تحت تاثیر قرار داد، لذا تلاش برای تحریف اندیشه های این رهبر و آزادیخواه بزرگ، جفایی نابخشودنی در حق اسلام و آزادگی است.

امام جمعه شهرستان مریوان تصریح کرد: زمانی که اندیشه های امام(ره) تفسیر به رای شود آن زمان باید گفت که حرکت کشورهای اسلامی برای رسیدن به وحدت از مسیر اصلی خود خارج خواهد شد که این آرزوی دشمنان جهان مسلمین است.

ماموستا شیرزادی در پایان به ضرورت نگاه جامع به موضوع وحدت در این برهه تاریخی در جهان اسلام اشاره کرد و خطرنشان ساخت: موضوع وحدت در جهان اسلام با هیچ مسئله دیگری قابل معامله و مذاکره نیست، زیرا تحقق اسلام واقعی تنها با وجود وجود معنا پیدا می‌کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha