شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
بیش از ۱۵۰۰ نفر از طلاب و غیر طلاب عضو کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس هستند

حوزه / کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس بیش از ۱۸۰۰ عضو دارد که هزار نفر از آنان عضو فعال هستند.

خانم نینا عباسلو به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان بیان کرد: کتابخانه الزهرا (سلام الله علیها) بندرعباس با مساحت ۵۶۰ متر مربع از سال ۱۳۷۹ فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی اظهار کرد: از سال ۱۳۸۲ کتاب های این کتابخانه به صورت دیوئی ثبت شد و در سال ۱۳۹۲ به دلیل تغییر روش ثبت کتاب‌ها به روش کنگره (سیستم مهم طبقه‌بندی و سازماندهی منابع کتابخانه‌ای است)، مجدد شروع به ثبت کتاب ها در سامانه کتابداری به روش کنگره کرد.

عباسلو ادامه داد: در حال حاضر ۴۰ هزار نسخه کتاب درکتابخانه الزهرا( سلام الله علیها) موجود است، که ۳۴ هزار نسخه از آن ثبت دفتر و سیستم شده است.

مسئول کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس اظهار کرد: تعداد اعضای کتابخانه الزهرا (سلام الله علیها) ۱۸۰۰ نفر از طلاب و غیر طلاب هستند که از این تعداد هزار نفر عضو فعال هستند.

عباسلو با اشاره به اینکه کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس در سال ۹۸ موفق به کسب رتبه اول کشوری شد، خاطرنشان کرد: این کتابخانه دارای سالن مطالعه و کتابخانه دیجیتال به صورت مجزا است که در آن نرم افزارهای جامع تفاسیر نور، جامع الاحادیث و نهج‌البلاغه وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha