شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
اسماعیل زارعی کوشا

حوزه/ استاندار جدید کردستان گفت: استان کردستان در بحث وحدت هیچ مشکلی ندارد، لذا باید همگرایی و تعامل بین مدیران این استان راه را برای توسعه همه جانبه این خطه مهیا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید کردستان که در پردیس سینما بهمن شهر سنندج با حضور وزیر کشور، نماینده ولی فقیه در استان و... برگزار گردید، اظهار داشت: در همین جا جای دارد از حسن اعتماد دولت سیزدهم به بنده برای خدمت در استانداری کردستان تقدیر کنیم.

استاندار جدید کردستان گفت: هدف و آرمان بنده در کسوت استاندار جدید کردستان خدمت به مردم خوب و متدین این استان است و امیدوارم که بتوانم که در این پست وظایف خود را به خوبی انجام دهم.

زارعی کوشا اظهار کرد: استان کردستان در بحث وحدت هیچ مشکلی ندارد لذا باید همگرایی و تعامل بین مدیران این استان راه را برای توسعه همه جانبه این خطه مهیا کند.

استاندار جدید کردستان با اشاره به اینکه برای پیشرفت کردستان از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد، خاطرنشان کرد: امیدوارم که با همراهی مسئولان و مدیران استانی زمینه های توسعه همه جانبه این استان را فراهم آوریم و بتوانیم که این خطه را به جایگاه اعلای خویش برسانیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha