پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
ددیار

حوزه/ توجه به شناسایی و تربیت طلاب نخبه، توصیه به فراهم آوردن مقتضیات لازم و مقدور جهت فعالیت های واحدهای آموزشی، توجه به قرار گرفتن بیش از پیش واحدها تحت برنامه ای منظم و ضابطه مند، همراه با اعتدال و تبیین منطقی، از توصیه های اکید حضرت آیت الله مکارم شیرازی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در دیدار اعضای شورای عالی واحدهای آموزشی تحت اشراف آیت الله العظمی مکارم شیرازی با معظم له، این مرجع تقلید پس از استماع گزارش اقدامات انجام شده توسط شورا در سال جاری، ضمن تشکر از اهتمام اعضاء، به ارائه رهنمود پرداختند.

توجه به شناسایی و تربیت طلاب نخبه، توصیه به فراهم آوردن مقتضیات لازم و مقدور جهت فعالیت های واحدهای آموزشی، توجه به قرار گرفتن بیش از پیش واحدها تحت برنامه ای منظم و ضابطه مند، همراه با اعتدال و تبیین منطقی، از توصیه های اکید معظم له بود.

در ادامه ایشان ضمن تاکید بر اعتماد خود به این شورا و حمایت از آن نهاد، مراجعه واحدهای آموزشی تحت پوشش در امورات خود به این شورا و تبعیت از تصمیمات شورا را لازم برشمردند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی، ادامه فعالیت های تحت پوشش با مدیریت و برنامه‌ریزی این شورا و تحت اشراف موسسه «مدرسه الامام علی بن ابی طالب علیه السلام» را در راستای هماهنگی و مساعدت بیش از پیش با مدیریت حوزه های علمیه برشمردند و برای همه دست اندرکاران این واحدها دعای خیر نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha