چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
حجت الاسلام سید فاضل پیغمبری

حوزه/ حجت الاسلام سید فاضل پیغمبری گفت: هفته بسیج خاطرات رزمنده ه‏ایی را زنده می کند که با شجاعت تمام، هشت سال دفاع از میهن عزیزمان  را به عهده گرفتند و مردانه و بدون خستگی، صحنه‏ هایی را در جنگ آفریدند.

حجت الاسلام سید فاضل پیغمبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جلفا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز گفت: بسیج، مدرسه عشق و ایثار و یادآور خاطره عزیزترین نهاد و بزرگترین مردان تاریخ ما است.

وی افزود: بسیج، نهادی که به تعبیر امام راحل، تشکیل آن از برکات و الطاف خداوند تعالی بوده و شجره طیبه، درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می‌دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه جلفا ادامه داد: هفته بسیج، خاطرات رزمنده ه‏ایی را زنده می سازد که با شجاعت تمام، هشت سال دفاع از میهن عزیزمان را به عهده گرفتند و مردانه و بدون خستگی، صحنه‏ هایی را در جنگ آفریدند که قلم هیچ گاه قادر به توصیف آن نیست.

وی افزود: اگرچه دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پر افتخار ملت ایران است که توسط مردمی‌ترین نیروهای مدافع انقلاب اسلامی ورق خورده است، اما امروزه سیره و روش آن نیروهای عظیم، تبدیل به یک تفکر شده است.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی و هدف بالاتر و والاتر این است که این تفکر همواره در تار و پود جامعه جاری است و عاشقان، فرهنگ ناب بسیج را با خون شهدا، با فدارکاری ایثارگران و با پیوند ولایتمداری نگهداشته‌اند و آن را به خاک جبهه‌ها و بوی چفیه‌ها مزین کرده‌اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha