شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
قلی زاده

حوزه/ پیروزی دفاع مقدس در سایه دوراندیشی امام(ره) در تشکیل بسیج بود. مقام معظم رهبری هم درباره توسعه ابعاد وجودی بسیج و گسترش ۱۰ میلیونی و مقاومت جهانی داشتن، توصیه‌های فراوانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، فخرعلی قلی زاده، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه ریحانة‌الرسول (سلام‌الله‌علیها) ارومیه که در حسینیه این مدرسه برگزار شد، اظهار داشت: از دیدگاه اسلام حق و باطل مقابل هم قرار دارد و در سوره بقره آیه ۲۱۷ ، خداوند بیان می کند که باطل تا جایی که شما را از دین و باورهایتان منصرف نکند، دست بردار نخواهد بود، مگر اینکه دفاع کرده و بر باورهایتان پا فشاری کنید در غیر این صورت، جنگ پایان نخواهد یافت.

وی اضافه کرد: انواع جنگ‌ها از جمله نرم، سخت، سایبری، فرهنگی و ... وجود دارد و هدف همه آن ها متوقف کردن جبهه حق است؛ از زمان آغاز زمزمه‌های جمهوری اسلامی مخالفان در راه امام سنگ اندازی می‌کردند و بین دو جبهه حق و باطل همیشه جدال وجود داشته است.

کارشناس سیاسی تصریح کرد: برای حرکت در مسیر حق باید همیشه به دین و مقدسات تمسک بجوییم و برای مقابله با دشمنان کاملا آماده باشیم و دشمن را باید ترساند تا با استراتژی بازدارندگی، منصرف و ناامید شود.

وی اضافه کرد: برای رسیدن به بازدارندگی، مردم نقشی اساسی دارند و همه ما مسئول هستیم و در جامعه دینی همه چیز به یکدیگر مرتبط است، همانطور که وقتی از امام (رحمة‌الله‌علیه) سوال می کنند که با این اقدامات انجام شده و قانون اساسی گذاشتن چقدر از جامعه اسلامی محقق شده، ایشان جواب دادند؛ هنوز تنها نسیم وزیدن گرفته و تا تکمیل جمهوری اسلامی راه های زیادی باقی است.

قلی زاده با اشاره به نقش اساسی مردم در دفع تهدیدات دشمنان، گفت: همه ما در جامعه اسلامی مسئولیت داریم و در قیامت پاسخگو خواهیم بود، باید بستر را فراهم کنیم که ایفای نقش تحقق یابد و همان طور که امام رحمة الله‌علیه فرمودند؛ کشوری که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون تفنگ‌دار داشته باشد و بسیج مردمی نقش زیادی در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس داشت.

وی بیان کرد: پیروزی دفاع مقدس در سایه دوراندیشی امام(ره) در تشکیل بسیج بود. مقام معظم رهبری هم درباره توسعه ابعاد وجودی بسیج و گسترش ۱۰ میلیونی و مقاومت جهانی داشتن، توصیه‌های فراوانی کردند.

کارشناس سیاسی در پایان، شناسایی افراد مستعد، متفکر و انقلاب و جذب، آموزش، سازمان دهی، تمرین دادن و آماده به کار کردن آنها برای دفاع از انقلاب است.را از مهم ترین وظائف بسیج عنوان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha