پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
روح الله بجانی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز گفت: جریان دانشجویی یک جنبش و حرکت ضد استکباری و ضد استعماری است که همواره در طول تاریخ ایران اسلامی خصوصا در دوران مبارزه با ظلم های پهلوی جلاد و بعد از پیروزی انقلاب که با همراهی روحانیت اصیل انقلابی صف اول انقلاب را تشکیل داده و نهال انقلاب را پاسداری نمودند، می درخشد.

حجت الاسلام روح الله بجانی، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز گفت: روز دانشجو، روز بصیرت و وفاداری موذن‌های جامعه و فریادگران بیدار جامعه را تبریک عرض نموده و گرامی می داریم.

وی ادامه داد: جریان دانشجویی یک جنبش و حرکت ضد استکباری و ضد استعماری است که همواره در طول تاریخ ایران اسلامی خصوصا در دوران مبارزه با ظلم های پهلوی جلاد و بعد از پیروزی انقلاب که با همراهی روحانیت اصیل انقلابی صف اول انقلاب را تشکیل داده و نهال انقلاب را پاسداری نمودند، می درخشد.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز با بیان اینکه دانشجویان انقلابی، در دوران دفاع مقدس حضور موثری در جبهه های حق علیه باطل داشتند، گفت: دانشجویان بعد از دوران دفاع مقدس هم در پیشرفت علمی و عمرانی کشور نقش ایفا کردند؛ آنان با بصیرتی مثال زدنی در ایام غبار آلود فتنه، پا به پای ولایت تلاش کردند.

وی ادامه داد: بی شک اهتزاز پرچم بلند انقلاب مدیون ملت ایران است و ملت ایران با تلاش و مجاهدت حوزه و دانشگاه بیدار و بصیر هستند.

حجت الاسلام بجانی افزود: برادران و خواهران دانشگاهی، دیگر دوران همایش های بی تاثیر که تبدیل به ویترینی برای خواباندن حوزه و دانشگاه تبدیل است، گذشته است.

وی ادامه داد: بسیج دانشجویی و بسیج طلاب و سایر تشکل های انقلابی دانشگاه و حوزه باید وارد عمل شوند و نرم افزار مورد نیاز جامعه را ارایه و عملی کنند و معنای وحدت حوزه و دانشگاه را عملا نشان دهند و از مظلومیت وحدت جلوگیری کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha