شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ |۱۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 25, 2024
دیدار طلاب خواهر و برادر شهرستان آبادان با نماینده ولی فقیه در خوزستان

حوزه/ در نشست بررسی مشکلات شهری، طلاب خواهر و برادر شهرستان آبادان، مسائل و مشکلات شهر خود را با حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در میان گذاشته و خواستار پیگیری او از مسئولان عالی‌رتبه کشوری شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، نشست بررسی مشکلات شهری با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، در مدرسه عالی فاطمه الزهرا(س) آبادان برگزار شد.

در این نشست که طلابی از مدارس علمیه برادران و خواهران شهرستان آبادان حضور داشتند، مشکلات شهری و مردم مناطق محروم شهرستان توسط حاضرین بیان شده و خواستار پیگیری آن توسط نماینده ولی‌فقیه در خوزستان از مسئولان عالی‌رتبه کشوری شدند.

همچنین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب(س)، از روحانیون و طلاب حاضر در جلسه درخواست کرد تا انتقادات و پیشنهاداتِ خود در مورد فعالیت‌های تبلیغی، مشکلات طلاب و... مطرح نمایند.

وی اظهارداشت: حضرت خضر(ع) در آخرین دیدار خود با حضرت موسی(ع) چند توصیه به او کرده و می‌گوید؛ «هیچ‌کس را به خاطر گناهانش سرزنش نکن»، «همانا محبوب‌ترین چیزها نزد خدا سه چیز است: اعتدال در مال و عدم اسراف، عفو و بخشش در زمان قدرت و همچنین مدارا کردن با بندگان خدا» که این‌ها حلقه مفقوده زندگی امروز جامعه بشری است.

امام جمعه اهواز، در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: یکی از وظایفی که از سوی رهبر انقلاب به بنده محول شده، توجه به حوزه‌های علمیه است که در این دو سال دوران کرونا، این امکان کمتر فراهم شده اما اکنون‌که شرایط بهتر است، یکی از رسالت‌های بنده تقویت معنوی حوزه‌هاست که در حد توان باید تلاش کنیم.

وی در پایان گفت: دلیل نائل آمدن شهدا فیض عظیم شهادت، کوچک بودن جلوه‌های دنیا در نظرشان و بزرگ و پر اهمیت بودن جلوه‌های آخرت بود؛ که طلاب نیز اگر می‌خواهند در زندگی خود پیشرفتی را حس کنند، باید همچون شما نسبت به مظاهر دنیای، بی‌تفاوت باشند.

لازم به ذکر است، در پایان این جلسه، نماز ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، اقامه شد.

طرح مشکلات شهری توسط طلاب به نماینده ولی‌فقیه در خوزستان

طرح مشکلات شهری توسط طلاب به نماینده ولی‌فقیه در خوزستان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha