چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
df

حوزه / همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری، خادمیاران و یاوران رضوی در آران و بیدگل ۲ نوعروس را راهی خانه بخت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، عباد صالحی، مسئول کانون خدمت رضوی ثامن الحجج (ع) شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) در راستای پویش نذر مهربانی، کمک نقدی خادمیاران و یاوران رضوی این کانون و هزینه مراسم چهلم مادر آران و بیدگلی بخشی از جهیزیه ۲ نو عروس نیازمند را با خرید کالای ایرانی هدیه و راهی خانه بخت کرد.

وی با تاکید بر اینکه تمام اقلام خریداری شده برای ۲ نوعروس بنا به توصیه موکد بانیان بویژه خانواده مرحومه افضل استادیان کالای ایرانی بوده است، ادامه داد: خادمیاران و یاوران رضوی با جمع آوری مبلغ چهار میلیون تومان برخی از اقلام مورد نیاز جهیزیه یک نو عروس را به خانواده وی در منطقه یحیی آباد شهرستان آران و بیدگل اهدا کردند.

صالحی افزود: همچنین خانواده مرحومه افضل استادیان نیز هزینه ۶ میلیون تومانی مراسم چهلم مادر خود را به عنوان کمک هزینه جهیزیه به کانون خدمت رضوی ثامن الحجج (ع) شهرستان آران و بیدگل هدیه و یک نو عروس نیازمند دیگر را راهی خانه بخت کردند.

به گفته وی، کانون ثامن الحجج (ع) آران و بیدگل با عضویت چهار خادمیار از برادران و یک نفر از خواهران و ۱۰ یاور رضوی در این شهرستان برای جذب و کمک‌های مردمی و خیران در راستای اجرای پویش‌های کانون های خدمت رضوی و شعار «همه خادم الرضاییم» فعالیت دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha