چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
حجت‌الاسلام مهدی فرمانیان

حوزه/ سرپرست معاونت علمی و فرهنگی مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت: پژوهش‌های مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) باید بر اساس نیازهای منطقه باشد، چرا که امکان دارد برخی از مناطق اولویت‌هایشان با ما تفاوت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی فرمانیان پیش از ظهر امروز در نشست بررسی اولویت‌ها و راهکارهای نشر معارف اهل‌بیت (ع) در عرصه بین‌الملل که در سالن جلسات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) برگزار شد، اظهار داشت: پژوهش‌های مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) باید بر اساس نیازهای منطقه باشد چرا که امکان دارد برخی از مناطق اولویت‌هایشان با ما تفاوت داشته باشد.

وی ادامه داد: در دوره جدید شورای کتاب را بر اساس نیازهای منطقه فعال کردیم و این شورا به‌صورت تخصصی به امور می‌پردازد و علاوه بر این از متخصصان فن در ۱۴ رشته دعوت خواهیم کرد که با رویکرد تخصصی به موضوع نگاه کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرمانیان، ابراز داشت: فضلایی که در منطقه حضور دارند نیز موردتوجه قرار می‌گیرند و از مشاوره‌های آن‌ها بهره‌برداری می‌شود تا بتوانیم به‌خوبی در جامعه هدف اثرگذار باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مناطق نیاز دارند که احکام اولیه فقهی را برای آن‌ها بیان کنیم و در برخی مناطق نیاز است که به مسائل اساسی بپردازیم، از همین رو شناخت کامل مناطق در اولویت قرار دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha