پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قبانچی نسبت به برپایی جشنواره فساد در بغداد هشدار داد و گفت: اگر به برگزاری اینگونه مراسم ادامه دهند، این شهر هرگز باقی نخواهد ماند و با این جنگ مقابله خواهیم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف در سخنانی نسبت به برپایی جشنواره فساد در بغداد هشدار داد و گفت: اگر به برگزاری اینگونه مراسم ادامه دهند، این شهر هرگز باقی نخواهد ماند؛ چراکه ما به صورت دیگر با این جنگ مقابله خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امروز با یک جنگ غیر اخلاقی و هدفمند مواجه هستیم، برگزاری جشنواره سندباد را محکوم کرد و افزود: این جنگ غیر اخلاقی بعد از شکست در جنگ مسلحانه، جنگ اقتصادی و فرهنگی آغاز شده است.

امام جمعه نجف اشرف تصریح کرد: ما برای ورود به این جنگ و حضور در میدان آماده ایم و اگر شهر سندباد به برگزاری اینگونه جشنواره های فساد ادامه دهد، این شهر هرگز باقی نخواهد ماند و ما در مقابل بی احترامی به دین و اهل بیت نبوت (علیهم السلام) ساکت نخواهیم نشست.

وی افزود: منطق ملت ما، منطق امام حسین (ع) و شعار آن "هیهات منّا الذلة" است.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی از موکب های حسینی، عشایر، جوانان و زنان که در برابر برگزاری اینگونه جشنواره ها ایستادند، تشکر و قدردانی کرد.

خطیب جمعه نجف خواستار جلوگیری از فساد به بهانه عید میلاد مسیح شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود از جمهوری اسلامی ایران خواست، مرز زمینی خود را به روی زائران عراقی بگشاید.

سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، گواهی بر انحراف بعد از حضرت نبی اکرم (ص) است

امام جمعه نجف اشرف به سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا (س) در بردارنده پیامی است که ما آن را به جهانیان ارائه می دهیم و آن این است: حضرت زهرا (س) نمونه و الگو برای زن شایسته در تمامی جهان هستند و ایشان واسطه ما و خداوند متعال هستند؛ چرا که آن حضرت مظهر رضایت الهی است.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا (س)، مدافع دین و اولین مدافع حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) بوده و الگویی برای مدافعان دین به شمار می روند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی بیان داشت: سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، بیانگر مظلوم واقع شدن آن حضرت و گواهی بر انحراف بعد از حضرت نبی اکرم (ص) است. ما شهادت حضرت زهرا (س) را بر پا می داریم و علاوه بر عشق و محبت به اهل بیت (ع)، بر این پیام ها تأکید داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha