پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه آران وبیدگل

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه هیچ مسئول سیاسی حق ندارد بگوید کاری به خدا و پیغمبر ندارم، گفت: مسئولی که در حوزه سیاست اسلامی کار می کند باید ارتباطش با خدا تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امروز سه شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در مراسم تودیع و معارفه فرماندار آران و بیدگل، با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار داشت: جابجایی افراد نباید باعث شادی و ناراحتی شود.

امام جمعه آران و بیدگل، اجرای عدالت را موجب ارتباط حسنه و نزدیکی قلب ها به همدیگر دانست و گفت: در هیچ جامعه ای با زبان بازی، چاپلوسی و تبلیغات بدون محتوا نمی توان ارتباطات دوستانه و قوی برقرار کرد.

با تاکید بر پرداخت تسهیلات و حق و حقوق مساوی بین شهروندان آران و بیدگلی، تاکید کرد: حق و حقوقی که برای این شهرستان در نظر گرفته شده، باید در جایگاه خودش مصرف شود و با قدرت طلبی و سوء استفاده نباید در جای دیگر مصرف شود.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: مسئولان با احیای مساجد، تقویت امر به معروف و نهی از منکر و حوزه های علمیه، دل مردم را به سوی خدا سوق دهند.

امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه هیچ مسئول سیاسی حق ندارد بگوید کاری به خدا و پیغمبر ندارم، یادآور شد: مسئولی که در حوزه سیاست اسلامی کار می کند باید ارتباطش با خدا تقویت شود.

وی، با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان نباید مردم را فراموش کنند، ادامه داد: یک فرماندار و مسئول ضمن ارتباط با خدا، نباید مردم را فراموش کند.

حجت الاسلام سلیمانی، تلاش مستمر اسماعیل بایبوردی در خدمت به مردم و رفع مشکلات شهرستان آران و بیدگل را قابل تحسین دانست و گفت: فرماندار قبلی اهل کار و خدمت بود.

وی، در پایان با آرزوی موفقیت برای علی اکبر رضایی فرماندار جدید آران و بیدگل، گفت : به دلیل آشنایی که فرماندار جدید با ظرفیت های مادی و معنوی شهرستان دارد، امیدواریم بتواند از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کند.

محمدرضا جان نثاری، معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان هم در این مراسم گفت: مردم در انتخابات پای صحنه آمدند تا وضع و فضای کشور را تغییر دهند.

وی با اشاره به این که مردم مشکلات دارند و سرمایه اجتماعی نظام در ۸ سال گذشته خدشه دار شد، افزود: مدیران در دولت جدید باید با برنامه و هدفمند برای مردم کار کنند تا مردم نتیجه آن را ببینند.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان اظهار کرد: ضروری است فرماندار جدید خود را در معرض افکار عمومی و رسانه ها قرار دهد و به رسانه ها میدان داده شود تا از عملکردها انتقاد کنند و مدیران پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: فرماندار باید بداند که فرماندار همه مردم شهرستان است و برای یک گروه یا دسته خاصی نیست و لذا مشکلات همه مردم دیده و حل شود.

جان نثاری با اشاره به لزوم تکریم هرچه بیشتر خانواده های شهدا و ایثارگران توسط مدیران شهرستان، گفت: ضروری است به جریان انقلابی و حزب اللهی میدان داده شود.

جان نثاری با تشکر از تلاش ها و خدمات  اسماعیل بایبوردی فرماندار قبلی در مدت ۴۰ ماه مسئولیت، تصریح کرد: فرماندار جدید بومی منطقه، فرزند شهید و از نیروهای انقلابی دارای سابقه مدیریتی در شهرستان آران و بیدگل است.

اسماعیل بایبوردی، فرماندار سابق آران و بیدگل هم در گزارشی به بیان فعالیت ها و عملکردهای خود در دوران ۴۰ ماه تصدی فرمانداری این شهرستان پرداخت و برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت کرد.

شایان ذکر است، علی اکبر رضایی فررند شهید، دانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق و دارای سوابقی همچون سرپرستی فرمانداری آران و بیدگل و ریاست دفتر نماینده شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha