جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
امام جمعه دیر

حجت الاسلام حسینی گفت: بزرگداشت حماسه ۹ دی برای جلوگیری از مدعی شدن بدهکاران و طلبکاری نکردن آنها است تا نتوانند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته بندر دیر، با تاکید بر گرامیداشت حماسه نهم دی ماه، اظهار داشت: روزهای حیاتی که نقطه عطف در تاریخ و زندگی یک ملت است باید زنده نگه داشته شود، اگر از کنار این رویدادها و روزهای مهم بی تفاوت بگذریم دشمن حقایق را وارونه جلوه می دهد.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه امروز عده ای جای ظالم و مظلوم را عوض می کنند، عنوان کرد: نظام اسلامی در فتنه ۸۸ مظلوم واقع و تحریم های فزاینده بر ما تحمیل شد و باوجود گذشت سال ها هنوز آثار مخرب این فتنه را در جامعه شاهد هستیم و کسانی بجای عذرخواهی از ملت، طلبکاری می کنند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: بزرگداشت حماسه ۹ دی برای جلوگیری از مدعی شدن بدهکاران و طلبکاری نکردن آنها است تا نتوانند جای ظالم و مظلوم را عوض کنند.

خطیب جمعه دیر با بیان اینکه هدف فتنه گران راه اندازی جنگ داخلی و براندازی نظام اسلامی بود، گفت: با درایت و تدابیر حکیمانه و بصیرت افزایی رهبر فرزانه انقلاب و حضور به موقع مردم در صحنه این فتنه خنثی شد.

وی اضافه کرد: باید جلوی تحریف حقایق را بگیریم و با بیان مسائل فتنه۸۸ مردم را نسبت به فتنه های آینده هوشیار کنیم؛ چراکه دشمن هنوز هم در صدد فتنه گری است.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: مشکلاتی که سال های سال در دولت‌های مختلف پدیده آمده، این دولت چندماه بیشتر نیست که سرکار آمده، اما برخی بدنبال این هستند مقصر مشکل کم آبی، بحث رتبه بندی معلمان و تعرفه خدمات پرستاران را که حق آنها است و ۱۴ سال قانون تصویب شده آن را دولت های دیگر عملیاتی نکرده اند را به این دولت ربط دهند و سعی می کنند پرستاران و کشاورزان و معلمان را راهی خیابان کنند که این هم فتنه است.

وی افزود: عده ای شرارت ها و تحریم های دشمن را نمی بینند و می خواهند ظرف چندماه تمام مشکلاتی که در دولت های مختلف بود توسط این دولت یکباره در چندماه از سر راه برداشته شود.

امام جمعه دیر با بیان اینکه همه وظیفه دارند بصیرت افزایی کنند، گفت: عوامل حماسه ۹ دی مانند ولایت مداری و بصیرت و عشق مردم به سالار شهیدان ابا عبدالحسین(ع) و دیانت آنها را بازگو و حفظ کنیم.

وی با اشاره به رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص) ۱۷ سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: این رزمایش پاسخی محکم و باصلابت به تهدیدهای رژیم صهیونیستی و بعضی مقامات آمریکایی بود که برای اینکه ایران اسلامی و مذاکره کنندگان ایرانی در مذاکرات به عقب نشینی و کوتاه آمدن از حقوق ملت وادار کنند، تهدید می کردند.

حجت الاسلام حسینی افزود: پیام این رزمایش به دشمنان این بود که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از جمله سپاه قهرمان آماده و گوش به فرمان فرمانده کل قوا است و اگر دشمنان بخواهند غلطی بکنند پاسخی فراموش نشدنی به آنها خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha