پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
امتحانات مدارس علمیه خواهران همدان به صورت حضوری برگزار خواهد شد

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: با توجه به بخشنامه‌های ارسالی مرکز و وضعیت عادی در سراسر استان، برگزاری امتحانات به صورت حضوری در اولویت قرار دارد.

راضیه عظیمی فر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به شروع امتحانات نیم سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱_۱۴۰۰ حوزه علمیه خواهران استان گفت: با توجه به بخشنامه‌های ارسالی مرکز و نیز وضعیت عادی در سراسر استان همدان، برگزاری امتحانات به صورت حضوری در اولویت قرار دارد.

وی افزود: در این خصوص با مدارس استان هماهنگی لازم صورت گرفته و به منظور توجه و دقت نظر بیشتر در صحت برگزاری امتحانات، ناظرین به مدارس استان اعزام می‌شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان همدان افزود: در راستای کیفیت بخشی به نحوه برگزاری امتحانات، جلسه برخط با معاونین آموزش مدارس استان برگزار شد تا ضمن تاکید بر رعایت همه جانبه دستورالعمل‌های بهداشتی، تمهیدات لازم از جمله در نظر گرفتن سالن‌های امتحانات و خوابگاه و مهدهای کودک را برای رعایت حال طلاب داشته باشند.

وی با اشاره به ملاحظه بیشتر طلاب و تشویق آنان به شرکت در امتحانات به شیوه حضوری، گفت: در صورتی که طلبه‌ای به علت عدم امکان تردد بین شهری نتواند در امتحانات شرکت کند، می‌تواند به نزدیک‌ترین مدرسه محل سکونت به صورت مهمان امتحانی مراجعه کند.

عظیمی فر در پایان یادآور شد: اهتمام نسبت به برنامه‌هایی که مانع افت تحصیلی طلاب شود و برگزاری دوره‌های مناسب در طول سال تحصیلی جهت تربیت طلاب با دانش و توانمند باید در دستور کار قرار گیرد و جهت تغییر رفتار طلاب از وضعیت مجازی و ارتباط مستقیم با مدارس برنامه‌ریزی صورت گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha