جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ |۱۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 24, 2024
یادواره

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این جنایت و زدن پایگاه عین الاسد ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست، زدن عین الاسد به زبان آسان است ولی این پایگاه استراتژی ترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام علی رئیسیان، ظهر امروز در مراسم گرامیداشتی که به بهانه سالروز شهادت روحانی گرانقدر شهید بشارت و روز ایثار و شهادت شهرستان و یادواره شهدای طلاب و روحانی شهرستان دهقان برگزار شد، اظهار داشت: حضرت زهرا (س) فدایی امامت و ولایت بود، شهدای ما نیز به تأسی از این حضرت در طول انقلاب و جنگ تحمیلی حماسه‌ها را آفریدند.

وی ادامه داد: شهدا از جان و مال خود گذشتند تا انقلاب اسلامی باقی بماند و کوچک‌ترین آسیبی وارد نشود.

حجت الاسلام رئیسیان با بیان اینکه افراد برای دفاع از ارزش‌ها، ترس از دست دادن جان خود را نداشتند، گفت: خیلی از جوانان در زمان جنگ دست در اسناد هویتی خود می‌بردند تا بتوانند وارد جبهه شوند و از نظام و انقلاب محافظت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان با تأکید بر ضرورت تداوم راه شهدا افزود: اگر برای تداوم راه شهدا و دفاع تا حد جان، تلاش نکنیم باید جوابگو باشیم.

وی با اشاره به اهمیت حماسه‌آفرینی شهدا اظهار کرد: به برکت خون شهدا جمهوری اسلامی ایران جایگاه بالایی در جهان داریم.

حجت الاسلام رئیسیان با بیان اینکه جهاد تبیین خواسته رهبر معظم انقلاب است، گفت: جهاد تبیین یعنی باید آگاه‌سازی و روشنگری کنیم تا جایگاه شهید و جلاد و خادم و خائن عوض نشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان با اشاره به دشمنی‌های دشمنان گفت: دشمنان ما هیچ وقت دست از دشمنی بر نمی‌دارند، بنابراین باید مواظب باشیم که به کشور و نظام ضربه‌ای نزنند.

وی با اشاره به سو مدیریت برخی مسئولین و ایجاد نارضایتی در بین مردم گفت: سو مدیریت مسئولین را نباید پای نظام و انقلاب گذاشت، برای دستاوردهای نظام، خون‌های بسیاری ریخته شده و ما نباید بگذاریم که این دستاوردها به حاشیه برود.

حجت الاسلام رئیسیان با اشاره به فرارسیدن حماسه ۹ دی گفت: در سال ۸۸ بحث انتخابات بهانه بود، هدف از این فتنه نابودی نظام و انقلاب بود که به خواست خدا موفق نشدند و به زباله دان تاریخ رفتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) اصفهان همچنین ضمن گرامی‌داشت دومین سالگرد عروج ملکوتی سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این جنایت و زدن پایگاه عین الاسد ابهت پوشالی آمریکا را در هم شکست، زدن عین الاسد به زبان آسان است ولی این پایگاه استراتژی تر ین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه بود.

وی در پایان با اشاره به روی کار آمدن دولت انقلابی سیزدهم، گفت: دولت برای حل مشکلات عزم جدی دارد و باید فرصت بیشتری به دولت بدهیم و به بهتر شدن وضع کشور امیدوار باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدحسین مولوی فرد IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۳۰
    0 0
    احسنت طیب الله