چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ |۲۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 5, 2024
تقدیر از روحانی جانباز مدافع حرم

حوزه/ امام جمعه همدان در مراسمی به مناسبت هفته مقاومت، از تعدادی از خانواده های شهدا، رزمندگان و جانبازارن عرصه دفاع از امنیت کشور و دفاع از حرم تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته مقاومت، از تعدادی از شهدا و رزمندگان عرصه دفاع از امنیت کشور و دفاع از حرم تقدیر کرد.

در این مراسم از خانواده شهید محمد غفاری به عنوان نماینده شهدای مقاومت، حجت الاسلام مرتضی قلیچ‌خانی به عنوان نماینده جانبازان و سردار فرجی به عنوان فرماندهان و نیروهای مدافع حرم و امنیت تقدیر شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شهید در پیشگاه پروردگار دارای جایگاه ویژه‌ای است، اظهار داشت: هم شهدای عزیز و هم والدین و خانواده‌های آنان حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند و قدردانی از آنها یک وظیفه همگانی است.

وی افزود: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند اگر این شهدای عزیز با دشمن مبارزه نمی‌کردند و جلویش را نمی‌گرفتند، امروز باید در همدان و کرمانشاه با آنها می‌جنگیدیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم و امنیت، جان خودشان را در راه دفاع از کشور، ملت، دین، انقلاب اسلامی فدا کردند، یادآور شد: غیرت و بصیرتی که در بین این شهدای عزیز نسبت به اهل‌بیت (علیهم السلام) و دفاع از حریم اهل‌بیت وجود دارد، بسیار با ارزش است.

تقدیر امام جمعه همدان از روحانی جانباز مدافع حرم + عکس

تقدیر امام جمعه همدان از روحانی جانباز مدافع حرم + عکس

تقدیر امام جمعه همدان از روحانی جانباز مدافع حرم + عکس

گفتنی است، شهید محمد غفاری، ۱۳ شهریور ماه سال ۱۳۹۰ در ۲۷ سالگی، در منطقه سردشت، در حین درگیری مستقیم با گروهک تروریستی پژاک به جمع شهدا پیوست و همچنین حجت الاسلام مرتضی قلیچ‌خانی نیز روحانی همدان دهه هفتادی است که سال ۱۳۹۵ در حلب سوریه به مقام جانبازی نائل آمده و پس از آن نیز جزو فعالان گروه‌های جهادی در همدان و خدمت رسان به مناطق محروم بوده و هست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha