چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
ماموستا شیرزادی

حوزه / امام جمعه شهرستان مریوان گفت: شهید سلیمانی هم قبل و هم بعد از شهادت خویش منشأ برکات و بیداری برای جهان اسلام بود، تلاش‌های این مجاهد فی سبیل الله باعث تقویت جبهه مقاومت در برابر دشمنان منطقه‌ای و جهانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی ظهر امروز در نشستی با مسئولان و مدیران دولتی شهرستان مریوان که به منظور برنامه‌ریزی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد، در سخنانی ضمن اشاره به جایگاه و نقش سردار شهید سلیمانی در تاریخ این انقلاب، بیان داشت: سردار سلیمانی فرزند این مملکت و انقلاب بود و در راه اهداف متعالی نظام و اسلام جان خود را فدا کرد.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: این شهید بزرگوار هم قبل از شهادت و هم بعد از شهادت خویش منشأ برکات و بیداری برای جهان اسلام بود، تلاش‌های این مجاهد فی سبیل الله باعث تقویت جبهه مقاومت در برابر دشمنان منطقه‌ای و جهانی شد.

وی ادامه داد: با وجود اینکه شهید سلیمانی کارهای بسیاری برای جهان اسلام در راستای مبارزه با جریان‌های تکفیری و سلفی انجام داد ولی بازهم بخش‌های زیادی از خدمات این سردار هنوز به صورت گمنام است که باید این خدمات و ایثارگری‌ها اطلاع رسانی شود.

ماموستا شیرزادی اظهار کرد: سردار سلیمانی شاید در نگاه اول یک رزمنده و فرمانده نظامی باشد، ولی شخصیت وی بسیار فراتر از چیزی است که ما فکر می‌کنیم.

امام جمعه شهرستان مریوان تاکید کرد: شهید سلیمانی در عین اقتدار و شجاعت که از مکتب سیدالشهدا (ع) فرا گرفته بود در عرصه‌های فردی و اجتماعی از شخصیت بسیار ویژه‌ای برخوردار بود و همین صفات، نام وی را برای همیشه در تاریخ مبارزات انقلابی ماندگار کرده است.

وی خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم که گذشت روزگار یاد و نام عزیزانی همانند سردار سلیمانی را در اذهان نسل‌های آینده کمرنگ کند و خدایی ناکرده خدمات این عزیزان را به حاشیه ببرید.

ماموستا شیرزادی با اشاره به اینکه عشق و محبت به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دل مردم اهل سنت و کُرد زبان موج می‌زند، گفت: تاریخ خوب به یاد دارد که در حساس‌ترین لحظات تاریخی این شهید بزرگ، خطر سقوط اقلیم کردستان عراق به دست داعش را با حضور خود از بین برد و رشادت این رزمنده اسلام برای همه ما تا ابد زنده خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha