یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تصاویر/ دیدار سردار رادان با امام جمعه بوشهر

حوزه/ سردار رادان با بیان اینکه نیروی فراجا در سال ۱۴۰۱ در راه امنیت مردم ۹۰ شهید تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: خون این شهیدان چراغ راهی برای ما در سال های پیش رو باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار احمد رادان فرمانده فراجا امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک ماه رمضان و عید نوروز، اظهار داشت: خدا را شاکریم که نماینده ولی فقیهی در استان بوشهر هستند که ابعاد مختلف قدرت از ابعاد مختلف مسلط هستند و پیشرانی برای نیروی انتظامی و سپاه و ارتش است.

وی با بیان اینکه در شرایط عادی هر چند یکبار یک کار سنگین انتظامی بر عهده فراجا است، افزود: دشمن در سال ۱۴۰۲ برای زنده کردن فتنه سال ۱۴۰۱ خیلی تلاش کرد که با همراهی همه مردم و نیروهای بسیجی و نظامی و انتظامی به جایی نرسید.

سردار رادان با بیان اینکه نیروی فراجا در سال ۱۴۰۱ در راه امنیت مردم ۹۰ شهید تقدیم کرده است، خاطرنشان کرد: خون این شهیدان چراغ راهی برای ما در سال های پیش رو باشد.

وی با اشاره به اینکه بوشهر استان خاصی است، عنوان کرد: از یک طرف درب انرژی و اقتصاد کشور است، مردم انقلابی دارد و از طرفی بحث قاچاق کالا تلاش می کنند حادثه ناخوب رقم بزنند که این برای کار انتظامی حساس تر شده است و برآورد ما این است که انتظامی خوب و دریابانی نسبتا خوب درخشیدند.

فرمانده فراجا با اعلام اینکه برجستگی خاص نیروهای فراجا در استان بوشهر، حمایت نماینده ولی فقیه در استان از آنها است، گفت: با همه مشکلاتی که داریم یک عقب ماندگی شدیدی در خانه های سازمانی وجود دارد به نحوی که همکاران ما شاید ۷۰ تا ۷۵ درصد از حقوق و درآمد خود را باید صرف اجاره کنند و به سختی می توانند زندگی کنند ولی با قناعت زندگی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha